تصاویر جدید لو رفته از پیکسل اسلیت از درگاه USB-C و کلید‌های گرد خبر می‌دهد

امتیاز دهید post

همانطور که می‌دانید گوگل قرار است سه شنبه ۱۷ مهر ماه رویدادی در شهر نیویورک برگزار کند و محصولات جدید سری پیکسل خود را معرفی نماید. هر چه به این رویداد نزدیک می‌شویم اطلاعات زیادی از تمامی گجت‌هایی که قرار است طی آن معرفی شوند، منتشر شده و لو می‌رود. اکنون تصاویر جدیدی از پیکسل اسلیت منتشر شده که از وجود درگاه USB-C و کیبوردی با کلید‌های گرد خبر می‌دهد.

عکس‌های منتشر شده از اولین تبلت مبتنی بر سیستم عامل کروم گوگل نشان می‌دهد، پیکسل اسلیت از سیستم عامل کروم و صفحه کلیدی جدا‌شدنی بهره می‌برد. به گزارش سایت MySmartPrice صفحه نمایش این تبلت نسبت تصویر ۳:۲ دارد و به همراه آن یک قلم، یک جفت دوربین (یکی در جلو و دیگری در بدنه‌ی پشتی) عرضه می‌شود. علاوه بر این یک درگاه USB-C در بدنه‌ی کناری و بلندگوهایی در دو طرف تبلت به چشم می‌ خورند.

در تصاویر جدید لو رفته، از جک ۳.۵ میلیمتری هدفون خبری نیست و به نظر میٰ‌رسد کاربر مجبور باشد از نسخه جدید پیکسل باد استفاده کند. علاوه بر این در بدنه‌ی پشتی تبلت یاد شده، قسمت‌های سیاه رنگی نیز به چشم می‌خورد که ممکن است مربوط به ارتباطات شبکه‌ی مخابراتی باشد.

چندی پیش شرکت بریج، تولید کننده‌ی صفحه کلید معروف تصاویری از کیبورد جدا شدنی پیکسل اسلیت منتشر کرده بود که کلید‌هایش مربعی بودند و به وسیله بلوتوث به این تبلت وصل می‌شد. حال عکس‌های جدید نشان می‌دهد که گوگل به صورت پیش فرض کلید‌های گرد را برای کیبورد جداشدنی تبلت خود انتخاب کرده و این صفحه کلید به صورت فیزیکی متصل خواهد شد.

گزارش شده این تبلت از پردازنده کم مصرف نسل 7 یا 8 سری Core i7 اینتل، ۱۶ گیگابایت رم و حسگر اثر انگشت بهره می‌برد. بنابراین گوگل قصد دارد آن را به عنوان رقیبی برای آیپد پرو اپل یا سرفیس پرو مایکروسافت عرضه نماید.

The post تصاویر جدید لو رفته از پیکسل اسلیت از درگاه USB-C و کلید‌های گرد خبر می‌دهد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط