اپل واچ 4 در شش مدل مختلف عرضه خواهد شد؟

امتیاز دهید post

به تازگی گزارش شده که چند مدل اپل واچ 4 در دیتابیس اوراسیا ثبت شده است.

بر اساس این دیتابیس، به نظر می رسد که شرکت کوپرتینویی قصد دارد اپل واچ سری 4 را در ۶ مدل مختلف عرضه کند. این ساعت‌ها قرار است از نسخه‌ی به روز رسانی شده‌ی سیستم عامل اختصاصی اپل یعنی watchOS 5 بهره ببرند.

بنابر مدارک بدست آمده از این شش گجت، این پوشیدنی‌ها با نام‌های رمزی A1977, A1978, A1975, A1976, A2007 و A2008 خوانده می‌شوند. علاوه بر شماره‌های یاد شده جزئیات دیگری از این ساعت‌ها منتشر نشده است. این گجت‌ها در قسمت توضیحات دیتابیس اوراسیا «دیوایس‌های الکترونیکی پوشیدنی شخصی» نامیده شده‌اند که نشان می‌دهد به احتمال قوی ساعت‌های هوشمند سری اپل واچ 4 باشند.

طی سال‌های گذشته، دیتابیس اوراسیا اطلاعات زیادی از گجت‌های اپل پیش از معرفی رسمیشان لو داده است و به همین دلیل احتمالاً این بار هم اطلاعات بدست آمده درست خواهد بود.

اگرچه به نظر می‌رسد که اپل همانند سری‌های قبلی ساعت‌های هوشمندش، اپل واچ 4 را در دو اندازه‌ی مختلف عرضه کند. حال با در نظر گرفتن این مسئله و ثبت شدن ۶ مدل مختلف، احتمالاً سه مدل گوناگون از هر سایز اپل واچ عرضه خواهد شد.

به نظر می‌رسد این سری نیز در اندازه‌ی ۳۸ و ۴۲ میلیمتری عرضه خواهد شد اما سازندگان قصد دارند حاشیه‌های نازکتری برایش در نظر بگیرند تا بتوانند اندازه‌ی نمایشگر نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل را بزرگتر کنند.

پیشتر اعلام شده بود که ساعت‌های هوشمند بعدی اپل از طراحی جدید و متفاوت‌تری نسبت به اپل واچ های قدیمی بهره خواهند برد. علاوه بر این گفته شده که شرکت کوپرتینویی قصد دارد در اپل واچ‌ بعدی خود، کلید‌های لمسی تعبیه کند.

به نظر می‌رسد که قابلیت‌های جدید‌ نظیر رقابت، واکی-تاکی، حالت‌های تمرینی بیشتر و همچنین ارتقای کارآیی سیری موجب شود که اپل واچ بعدی به مناسب‌ترین گزینه برای طرفداران ساعت‌های هوشمند تبدیل گردد.

تماشا کنید: جعبه گشایی نسل سوم اپل واچ

The post اپل واچ 4 در شش مدل مختلف عرضه خواهد شد؟ appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط