هارمن کاردن از اسپیکرهای هوشمند و قدرتمند جدید رونمایی کرد

امتیاز دهید post

کمپانی هارمن کاردن که هفته گذشته از اسپیکر Citation 500 رونمایی کرده بود، حالا مجموعه کاملی از اسپیکرهای اقتصادی تا پیشرفته را معرفی کرده است.

اسپیکرهای جدید هارمن کاردن در دو دسته هوشمند Citation و ساندبارهای Enchant با کروم کست داخلی جای می گیرند. نخستین محصول این سری «One» نام دارد که قیمت آن معادل ۱۹۹ دلار است. هارمن کاردن One اسپیکر هوشمندی است که به دستیار صوتی گوگل مجهز بوده و از کروم کست داخلی و بلوتوث برای استریم موزیک بهره می برد. این دستگاه مثل دیگر اعضای خانواده Citation از فایل‌های صوتی تا ۲۴ بیت و ۹۶ کیلو هرتز پشتیبانی می کند.

دیگر محصولات این سری شامل Citation 100 با برچسب قیمتی ۳۰۰ دلار و Citation 300 با قیمت ۴۰۰ دلار است که مثل مدل 500 میزبان نمایشگر کنترل لمسی LCD است.

این کمپانی برای علاقمندان به سینمای خانگی ساندبار ۳ کاناله ای را در چنته دارد که از ویژگی های آن می توان به پنل لمسی و سه ورودی HDMI با پشتیبانی از ویدئوی 4K HDR اشاره کرد. برای خرید این گجت باید ۱۰۰۰ دلار کنار بگذارید، البته با پرداخت ۸۰۰ دلار بیشتر یک ساب بی سیم هم در اختیار خواهید داشت.

Enchant 800 با ساندبار

اگر بودجه بالاتری را برای خرید سیستم صوتی در نظر گرفته اید، هارمن کاردنCitation Tower را هم به شما پیشنهاد می کند که از یک سیستم ۲.۲ برخوردار است و احتمالا به معنی این است که هر تاور دارای ساب ووفر داخلی است. این دستگاه مجهز به پنل لمسی ۲۵۰۰ دلار قیمت دارد.

کمپانی متعلق به سامسونگ دو اسپیکر غیر هوشمند را هم در قالب سری Enchant معرفی کرده که Enchant 800 و Enchant 1300 نام دارند.

این دو اسپیکر از فناوری انحصاری MultiBeam برای انتقال سیگنال از ورای دیوار بهره می برند و تفاوت آنها در این است که Enchant 800 با بهای ۷۰۰ دلار یک ورودی HDMI و ۸ کانال فراگیر را ارائه می کند در حالی که این میزان برای Enchant 1300 هزار دلاری به سه ورودی HDMI و ۱۳ کانال می رسد.

این اسپیکرها از کروم کست داخلی و بلوتوث بهره برده و ساب ووفر سازگار با آنها نیز ۷۰۰ دلار قیمت دارد. محصولات مذکور از پاییز سال جاری روانه بازارهای بین المللی خواهند شد.

The post هارمن کاردن از اسپیکرهای هوشمند و قدرتمند جدید رونمایی کرد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط