رندرهای رسمی هواوی میت 20 لایت، اسرار دوربین و باتری را برملا می کنند

امتیاز دهید post

هواوی قرار است در ماه اکتبر از موبایل های میت 20 و میت 20 پرو رونمایی کند، اما بنابر اخبار و تصاویر افشایی که یکی پس از دیگری از راه می رسند، می توان حدس زد که مدل میت 20 لایت زودتر از دو موبایل دیگر معرفی خواهد شد. از میان سه عضو خانواده میت 20، مدل لایت بیشترین تصاویر افشایی را به خود اختصاص داده و تازه ترین رندرهای رسمی و اطلاعات به دست آمده، برخی از اسرار میت 20 لایت را برملا می کنند.

پیش از هرچیز، باتری دستگاه ظرفیتی 3750 میلی آمپر ساعتی دارد که 100 میلی آمپر از آنچه پیشتر تصور می شد بیشتر است. نمایشگر 6.3 اینچی میت 20 لایت، از نوع IPS LCD بوده ضمن نمایش رزولوشن 1080×2340، از یک بریدگی در بالا نیز بهره مند شده.

در پشت دستگاه دوربینی دوگانه با دو سنسور 24 و 2 مگاپیکسلی قرار گرفته که ثبت تصاویر پرتره را میسر می کنند. در یکی از تصاویر منتشر شده نیز می توان تکنولوژی HDR Pro را مشاهده کرد که باعث بهبود کنتراست و رنگ های تصویر می شود.

میت 20 لایت از هوش مصنوعی برای بهینه سازی دوربین بهره می گیرد که احتمالاً از جمله قابلیت های آن، تشخیص صحنه و تنظیم رنگ ها و کنتراست به گونه ای باشد که چشم نواز ترین نتیجه به دست آید. درست مثل دوربین اصلی، دوربین سلفی هم دو سنسور 24 و 2 مگاپیکسلی دارد و از قابلیتی شبیه به انیموجی اپل پشتیبانی می کند؛ قابلیتی که هواوی آن را QMoji می نامد. این ایموجی های واقعیت افزوده قرار است برای نمایش حالات صورت شخص به کار برود.

در حال حاضر هواوی میت 20 لایت تاریخ معرفی مشخصی ندارد اما می توان حدس زد که این اتفاق بزودی افتاده و شاهد عرضه دیوایسی 400 یورویی در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی خواهیم بود. ناگفته نماند که کایرین 710، در نقش قلب تپنده میت 20 لایت ظاهر می شود و خبری از چیپست های سری اسنپدراگون نیست.

The post رندرهای رسمی هواوی میت 20 لایت، اسرار دوربین و باتری را برملا می کنند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط