موبایل گیمینگ میت ۲۰ ایکس هفته آینده معرفی می‌شود

امتیاز دهید post

اخیرا اخباری مبنی بر توسعه مدل سومی از سری میت ۲۰ منتشر شده و با توجه به این حقیقت که کمپانی چینی اغلب نسخه موسوم به «پورشه دیزاین» را همراه با پرچمدارها عرضه می کند، به نظر می رسید که این بار هم چنین برنامه ای را در دستور کار قرار داده؛ حالا اما هواوی با انتشار توییتی این فرضیه را رد کرده است.

در واقع موبایل سومی که همراه با میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو از راه می رسد، نسخه ویژه گیمرها بوده و میت ۲۰ ایکس نام خواهد داشت. کمپانی چینی این مطلب را از طریق تیزری تبلیغاتی تایید کرده که به باتری قوی تر و لوله های حرارتی جدید برای جلوگیری از داغ شدن سیستم حین اجرای بازی های سنگین و با رزولوشن بالا اشاره دارد.

هواوی به جزییات و مشخصات دقیق میت ۲۰ ایکس اشاره نکرده اما با کمی کند و کاش می توان به قابلیت های احتمالی آن دست پیدا کرد. بر این اساس میت ۲۰ ایکس از نمایشگر ۷.۲۱ اینچی با رزولوشن ۲۲۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و از نوع OLED بهره خواهد برد که زیر آن چیپست ۷ نانومتری و هشت هسته ای کایرین ۹۸۰ آرام گرفته است. از نظر مموری و حافظه داخلی نیز احتمالا پیکربندی شبیه پورشه دیزاین برای آن در نظر گرفته شده که شامل ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت رم در کنار حافظه های داخلی متنوع از ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایت خواهد بود.

قیمت دقیق این دستگاه نیز هنوز مشخص نشده اما با توجه به بهره مند بودن آن از باتری با ظرفیت بالا و لوله های حرارتی قدرتمند طبیعتا تا حدودی از میت ۲۰ و ۲۰ پرو گرانتر تمام می شود. بر اساس تاریخی که در تیزر تبلیغاتی به چشم می خورد، میت ۲۰ ایکس هفته آینده و همراه با دیگر اعضای سری میت ۲۰، ساعت هوشمند GT و ایربادی جدید رونمایی خواهد.

تماشا کنید: هواوی تیزری دیگر با محوریت سری میت 20 منتشر کرد

The post موبایل گیمینگ میت ۲۰ ایکس هفته آینده معرفی می‌شود appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط