کارمند گوگل گوشی پیکسل ۳ اکس ال را در تاکسی جا گذاشت

امتیاز دهید post

در هفته های اخیر تقریبا هر روز شاهد انتشار تصاویر و ویدیوهای دست اول از پیکسل ۳ اکس ال بوده ایم و حالا نوبت به یک راننده تاکسی رسیده که تصاویری از این موبایل را افشا کند.

در حالی که روس ها به لطف رابط ها و منابع نزدیکی که در گوگل دارند قبل از رونمایی پیکسل ۳ اکس ال به آن دسترسی داشته اند، این راننده تاکسی بدون هیچ تلاشی موبایل مذکور را به دست آورده است.

وی که در سرویس اینترنتی Lyft مشغول به فعالیت است، پس از رساندن چند مسافر به مقصد متوجه یک موبایل پیکسل در ماشین شد. از آنجا که او هم پیکسل ۲ اکس ال دارد ابتدا آن را با موبایل خودش اشتباه گرفت اما پس از دقت به بریدگی بالای نمایشگر و لوگوی گوگل متوجه شد که شانس امتحان کردن مدل بعدی موبایلش پیش از رونمایی رسمی را پیدا کرده است.راننده مذکور پس از ثبت چندین تصویر از زوایای مختلف موبایل را به صاحبش برگردانده است.

ظاهرا کمپانی سازنده برای جلوگیری از لو رفتن هویت گوشی آن را درون کیس قرار داده ولی از بخت بد کارمند گوگل، راننده تاکسی از کاربران پیسکل ۲ اکس ال بوده و شاید اگر هر موبایل دیگری داشت ماجرا بی دردسر تمام می شد.

همانطور که در تصاویر فوق می بینید این مدل هم شایعات موجود در رابطه با دوربین سلفی دوگانه و سنسور اثر انگشت در پنل پشتی را تایید می کند. در ویدیوی جعبه گشایی این موبایل نمایشگر ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی به چشم می خورد که از آنچه تصور می‌شد، بزرگتر است.

بر اساس فرضیات فعلی پیکسل ۳ اکس ال از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، ۴ گیگابایت رم، باتری ۳۴۳۰ میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید پای بهره خواهد برد. علاوه بر این دوربین سلفی دوگانه‌ این گوشی ممکن است دارای سنسوری واید برای گرفتن عکس‌های سلفی ویژه باشد.

The post کارمند گوگل گوشی پیکسل ۳ اکس ال را در تاکسی جا گذاشت appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط