تریلر جدید Call of Duty: Black Ops 4 با محوریت رقابت‌های آنلاین [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

در لیست انتشار ماه اکتبر، نام‌های بزرگی دیده می‌شود که یکی از آن‌ها بازی Call of Duty: Black Ops 4 است. با وجود اینکه تنها چند روز تا عرضه‌ی این محصول زمان باقی مانده است، به نظر می‌رسد استودیو سازنده‌ی این بازی قصد ندارد تا انتشار تریلر‌های جدید از آن را متوقف کند.

هر چند در تریلر جدید Call of Duty: Black Ops 4 ویژگی‌ جدیدی به نمایش گذاشته نشده است اما در آن شاهد صحبت‌های دن بانتینگ، یکی از مدیران تری آرک هستیم که توضیحاتی را درباره‌ی مدهای بخش چندنفره بازی، یعنی Control و Heist ارائه می‌دهد. طبق صحبت‌های او، در مد Heist محدودیت‌های بسیاری وجود دارد که همین مسئله باعث می‌شود تا همکاری‌های تیمی کاربران در آن بیشتر شود. همچنین در حین صحبت‌های بانتینگ، ویدیویی از رقابت‌های کاربران در این 2 مد به نمایش گذاشته می‌شود که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست:

همان‌طور که انتظار می‌رفت، بازی Call of Duty: Black Ops 4 دارای به‌ روزرسانی روز اول خواهد بود. با توجه به اطلاعات رسمی منتشر شده، این به روزرسانی در حدود 50 گیگابایت حجم دارد و اگر کاربران دارای نسخه‌ی فیزیکی بخواهند از بخش‌های چندنفره، زامبی‌ها و Specialist Headquarters استفاده کنند، به نصب آن‌ نیاز خواهند داشت.

اگرچه بازی Call of Duty: Black Ops 4 دارای بخش داستانی نخواهد بود اما به نظر می‌رسد سازندگان تمام توان خود را به کار گرفتند تا با قرار دادن محتواهای مختلف این کمبود را جبران کنند. در کنار مدهای بخش چندنفره، در این بازی شاهد بخش زامبی‌ها خواهیم بود که طبق گفته‌ی سازندگان، داستان منحصر بفردی را روایت می‌کند. همچنین برای نخستین بار در سری بازی‌های کال او دیوتی، در این نسخه رقابت‌های بتل رویال تحت عنوان Blackout قرار داده شده است.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ 20 مهر برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

The post تریلر جدید Call of Duty: Black Ops 4 با محوریت رقابت‌های آنلاین [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط