مقایسه مشخصات سخت افزاری گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال با رقبا

امتیاز دهید post

گوگل دیروز از نسل جدید موبایل هایش یعنی پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال را معرفی کرد. این دو گوشی پرچمدار علاوه بر ترکیب سخت افزاری و نرم افزاری قدرتمند، به امکانات متعددی در حوزه عکاسی مجهز هستند که می تواند آنها را به انتخاب اول برای علاقه مندان به عکاسی در سطوح مبتدی و حتی حرفه ای تبدیل کند.

برای اینکه بدانیم گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال در مقابل رقبای پرچمدار از برندهای اصلی بازار چه جایگاهی دارند، می خواهیم نگاهی به مشخصات اصلی آنها بیندازیم. به همین منظور، پیکسل 3 را با رقبای تقریباً هم اندازه خودش یعنی آیفون XS، گلکسی S9، آیفون XR، هواوی P20 و ال جی G7 مقایسه کرده ایم. در ادامه جدول مشخصات این گوشی ها را می بینید [برای بزرگ تر شدن عکس روی آن کلیک کنید].

همگی این پرچمداران به جدیدترین فناوری های روز مجهز هستند. از نظر کیفیت نمایشگر و تراکم پیکسلی، رقیبی برای کهکشانی های سامسونگ پیدا نمی شود و از نظر قدرت پردازش هم آیفون XS سرآمد است. با این حال امکانات نرم افزاری، دوربین حرفه ای و قیمت مناسب، می توانند برگ های برنده پیکسل در رقابت با آیفون باشند.

پیکسل 3 ایکس ال با ابعاد بزرگ تر را می توان با آیفون XS Max، گلکسی +S9، گلکسی نوت 9، هواوی P20 پرو و ال جی V40 مقایسه کرد. در ادامه جدول مشخصات این گوشی های پرچمدار را می بینید.

در این رقابت هم آیفون XS Max از نظر قدرت پردازش برنده است و احتمالاً P20 پرو همچنان بهترین دوربین دنیای موبایل را در اختیار داشته باشد. البته برای اطمینان از این موضوع باید منتظر اعلام نظر تخصصی DxOMark باشیم. با این حال پیکسل 3 ایکسل ال همچنان می تواند با اختلاف 200 دلاری نسبت به آیفون، انتخاب بهتری به شمار آید. گفتنیست هواوی با معرفی خانواده میت 20 در هفته آینده که به چیپست 7 نانومتری Kirin 980 مجهز شده، می تواند کاملاً وضعیت بازار را عوض کند.

The post مقایسه مشخصات سخت افزاری گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال با رقبا appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط