همه لوازم جانبی معرفی شده برای پیکسل ۳

امتیاز دهید post

دیروز پس از مدت ها انتظار بالاخره گوگل پیکسل ۳ و ۳ اکس ال معرفی شد. پیشتر شایعات زیادی از این موبایل منتشر شده که این اواخر به بررسی و حتی فروش آنها هم رسیده است. حال پس از رونمایی این محصولات، نوبت به معرفی تجهیزات جانبی آنها رسیده و ساکنین مانتین ویو اثبات کرده‌اند که در این زمینه هم کم نگذاشته‌اند. حال با هم به مرور مشخصات جزئیات این گجت‌ها می‌پردازیم؛

قاب و محافظ صفحه

از تمام تجهیزاتی که می‌توان برای گوشی گوگل پیکسل ۳ خریداری کرد، مسلماً قاب‌ ها مهمترین آنها به شمار می‌روند چرا که نه تنها می‌توانند از وارد آمدن خسارت به گوشی جلوگیری کنند بلکه با زیبایی ‌های ظاهری خود قادرند بیانگر سلیقه یا شخصیت شما باشند.

به همین دلیل نمی توان قاب‌های Google My Case را از یاد برد چرا که کاربران می‌توانند عکس‌ها یا تصاویر خود را با صرف ۵۰ دلار روی قاب‌ها بیندازند و از آنها لذت ببرند.

پیکسل ۳

قاب‌ های فابریک گوگل پیکسل ۳ نیز همانند دیگر محصولات گوگل زیبایی منحصر به فردی دارند. این شرکت سعی کرده از طراحی بافت اسپیکر‌های گوگل هوم برای آنها استفاده کند و رنگ‌های مشکی، آبی، خاکستری و صورتی را برایشان در نظر بگیرد. البته باید درنظر داشت که این قاب‌ها به قیمت ۴۰ دلار عرضه می‌شوند.

البته گزینه‌ های بسیار امن و محکمتر‌‌ی هم برای این گوشی‌ها در نظر گرفته شده که از میان آنها می توان به قاب‌های OtterBox به قیمت ۵۰ دلار، Incipio Under Armor Protect Verge به قیمت ۴۰ دلار و InvisibleShield Glass+ VisionGuard Protector با نرخ ۴۵ دلار اشاره کرد.

پیکسل ۳

علاوه بر این شرکت Bellroy قاب‌های مخصوص چرمی به رنگ‌ های مشکی، سرمه‌ای و کاراملی درنظر گرفته که کاربر می‌تواند با صرف هزینه‌ی ۴۵ دلار، آن را خریداری کرده و از طراحی شیک آن لذت ببرد.

شارژر و دانگل

پیکسل ۳

دیروز گوگل از شارژر وایرلس Pixel Stand با قابلیت‌های متفاوت رونمایی کرد و اعلام نمود که این گجت به قیمت ۷۹ دلار عرضه می‌شود.

پیکسل ۳

حال اگر شخصی مایل به استفاده از این استند‌ها نبود، می‌تواند آداپتور دیجیتالی USB-C را خریداری کند. کاربر با استفاده از این گجت ۴۰ دلاری می‌تواند هم از جک هدفون بهره ببرد و هم تلفن هوشمند خود را شارژ نماید.

ایرباد

پیکسل ۳

دیروز شرکت گوگل در جریان مراسم معرفی نسل سوم پیکسل هایش از ایرباد USB-C فابریک همین گوشی با قیمت ۳۰ دلار رونمایی کرد.

پیکسل ۳

حال اگر کاربری به هدفون‌های بی سیم علاقه داشته باشد، بهتر است سراغ پیکسل باد‌ های بی‌ سیم ۱۵۹ دلاری این شرکت برود که قیمت بیشتری نسبت به مدل های فابریک دارند. البته هنوز گوگل زمان عرضه این پیکسل باد‌ های بی سیم را مشخص نکرده است.

پیکسل ۳

کاربران ورزشکار برای اینکه حین فعالیت بدنی بتوانند از گزینه‌های مشابهی برای گوش دادن به موسیقی بهره ببرند، بهتر است سراغ هدفون‌های بی سیم Jaybird Tarah Sport بروند که با قیمت ۹۹ دلاری خود گزینه‌ی مناسبی برای آنها فراهم کرده است.

ابزار عکاسی و گیمینگ

پیکسل ۳

گوگل عکسان را نیز فراموش نکرده و ابزار متفاوتی برای راحتی حال آنها فراهم کرده تا بتوانند عکس‌های بسیار زیبایی با استفاده از پیکسل ۳ و ۳ اکس ال به ثبت برسانند.

این ابزار ۱۳۰ دلاری Moment Photo Case & Wide Lens Kit نام دارد و لنزهای بزرگ اضافه شده به آن، قابلیت‌های دروبین تلفن هوشمند یاد شده را قدری بالا برده تا رضایت عکاسان را فراهم آورد.

پیکسل ۳

طرفداران بازی‌های موبایلی هم می توانند سراغ کنترلر Gamevice GV186 برای گوگل پیکسل 3 بروند و ۸۰ دلار برای بهتر کردن تجربه‌ی بازی‌ خود هزینه کنند.

The post همه لوازم جانبی معرفی شده برای پیکسل ۳ appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط