معرفی اپلیکیشن تایم؛ زمان دقیق و رسمی کشور در تلفن همراه

امتیاز دهید post

احتمالا با وبسایت Time.ir‌ آشنا باشید. وبسایتی که زمان دقیق و رسمی کشور را ارائه می‌کند. می‌توان گفت این وبسایت یکی از معروف ترین و پربازدید ترین صفحات داخلی به شمار می‌رود.

رادکام، شرکت سازنده‌ی این وبسایت چند وقتیست که با عرضه‌ی اپلیکیشنی جدید تصمیم گرفته فاصله‌ی کاربران با زمان رسمی و دقیق کشور را کمتر کند و دیگر نیازی به بررسی مداوم وبسایت برای تطبیق و تماشای دقیق ساعت و تاریخ نباشد. در این مطلب قصد داریم به معرفی این اپلیکیشن بپردازیم. با ما همراه باشید.

اولین انتظار از این نرم افزار مشاهده‌ی زمان دقیق و رسمی کشور است که تایم این کار را به چند طریق به انجام می‌رساند. با استفاده از این اپلیکیشن کافیست آن را اجرا کنید تا در اولین صفحه و در تب «امروز» ساعت و تاریخ رسمی جمهوری اسلامی ایران را مشاهده کنید.

تایم برای نمایش زمان، هم ساعت را به صورت آنالوگ نمایش می‌دهد و هم این کار را به صورت دیجیتال به انجام می‌رساند. مشابه اتفاقی که در وبسایت Time.ir هم قابل مشاهده بود. همچنین طبق معمول می‌توانید جمله‌ای خاص از یکی از بزرگان را به صورت روزانه زیر زمان رسمی کشور مشاهده کنید. موضوعی که احتمالا یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد تایم به شمار می‌رود.

«اوقات شرعی» یکی دیگر از تب‌های کاربردی این اپلیکیشن است. همانطور که از نامش پیداست در این بخش می‌توانید با انتخاب استان و شهر محل سکونت خود، اوقات شرعی رسمی هر روز را در آن مشاهده کنید. این بخش کاملا دقیق کار می‌کند و برای همه‌ی استان‌ها می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

اپلیکیشن تایم

یکی دیگر از ویژگی‌های این اپلیکیشن عینا همان خصیصه‌ای است که در وبسایت تایم هم قابل مشاهده بود. «تبدیل تاریخ» به طور اختصاصی یک تب جداگانه دارد و با استفاده از آن می‌توانید تاریخ شمسی، میلادی یا قمری را به یکدیگر تبدیل کنید. این بخش کبیسه بودن یا نبودن سال انتخابی‌تان را هم مشخص خواهد کرد.

آخرین بخش این اپلیکیشن مربوط به «تقویم» است. اپلیکیشن تایم در بخشی جداگانه به ارائه‌ی تقویم کامل سال‌های گذشته و پیش رو پرداخته و این نمایش به تفکیک ماه‌ها انجام می‌شود. رویداد‌های تاریخی مربوط به هر روز را هم می‌توانید با انتخاب پیکانی که در بخش تقویم وجود دارد مشاهده کنید.

اپلیکیشن تایم، نرم افزاری ساده محسوب می‌شود که به طور کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این اپ از هیچ تبلیغی درون برنامه‌ی خود استفاده نمی‌کند و در مقابل ارائه‌ای کاملا ساده از یک اپلیکیشن ساعت و تقویم دارد. محیط ساده و جذاب و همچنین دقت از اصلی ترین مولفه‌های این اپلیکیشن به شمار می‌روند.

Time.ir

  • Time.ir
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: رادکام
  • سیستم عامل: iOS و اندروید
  • حجم: 8.9 / 8.6 مگابایت
  • دانلود:
  • کافه بازار
  • مستقیم
  • سیب اپ
  • اپ استور

این اپلیکیشن از هیچ ابزارک یا ویجتی بهره‌مند نیست و بعد از نصب نمی‌توانید اعلان آن را به نوار بالایی سیستم عامل اندروید تلفن همراه‌تان اضافه کنید. همچنین خبری از اضافه کردن ساعت آنالوگ یا تاریخ اپلیکیشن تایم به صفحه‌ی اصلی تلفن همراه‌تان وجود نخواهد داشت.

بنابراین می‌توان انتظار داشت که در بروزرسانی‌های آینده رادکام قصد داشته باشد پا را فراتر از این بگذارد و با بها دادن به این اپلیکیشن کاربردی ویژگی‌ و امکانات بیشتری را به آن اضافه کند.

The post معرفی اپلیکیشن تایم؛ زمان دقیق و رسمی کشور در تلفن همراه appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط