قابلیت جدید مایکروسافت برای سرفیس پرو 3 و سرفیس پرو 4، عمر باتری را افزایش می‌دهد

امتیاز دهید post

مایکروسافت بزودی به روزرسانی فرمور UEFI جدیدی برای سرفیس پرو 3 و سرفیس پرو 4 منتشر خواهد کرد که قابلیت Battery Limit را با خود به ارمغان می آورد؛ قابلیتی که برای افزایش عمر باتری های لیتیوم یونی موجود در این دو تبلت طراحی شده است.

با نصب این قابلیت و فعال سازی آن، شارژ باتری دو دستگاه بعد از رسیدن به 50 درصد متوقف می شود. اگر باتری پیش از اتصال دستگاه به برق نیز بیش از 50 درصد شارژ داشته باشد، Battery Limit به تخلیه آن تا زمانی که 50 درصد ظرفیت پر شده باشد می پردازد.

مایکروسافت می گوید این قابلیت برای آن دسته از دیوایس های سرفیس پرو توسعه یافته که همواره به برق متصل هستند. به عنوان مثال این کمپانی به کیوسک های تجاری اشاره می کند که سرفیس پروهای موجود در آن احتمالاً همیشه به برق متصل باشند. اگرچه این قابلیت فعلاً روی سرفیس پرو 3 و 4 در دسترس خواهد بود، مایکروسافت قصد دارد آن را به دیگر مدل های سرفیس پرو نیز اضافه کند.

Battery Limit گزینه ای در تنظیمات EUFI است که چگونگی شارژ شدن دستگاه و به تبع آن، عمر باتری را دستخوش تغییر می کند. این قابلیت می تواند برای آن دسته از کاربرانی که دائماً در یک نقطه مستقر بوده و از دیوایس سرفیس پرو خود استفاده می کنند بسیار حیاتی باشد؛ هرچه نباشد چنین قابلیتی می تواند تفاوتی چند ماهه و بلکه چند ساله در کارکرد مفید دستگاه و باتری ایجاد کند.

The post قابلیت جدید مایکروسافت برای سرفیس پرو 3 و سرفیس پرو 4، عمر باتری را افزایش می‌دهد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط