مدیران خودرو در شرف معرفی یک کراس اوور تازه؛ اولین MVM با موتور توربوچارجر

امتیاز دهید post

چندی پیش بود که فیلمی از آزمایش فنی پیش از تولید یک خودرو جدید منتشر کردیم. همانطور که در ادامه می بینید خودروی مذکور به صورت کامل استتار یافته و حتی نام کمپانی سازنده آن نیز مشخص نیست.

در همین راستا و با توجه به حدس و گمان هایی نیز که زده می شد مدیران خودرو طی اعلامیه ای نسبت به انتشار این فیلم واکنش نشان داد. این شرکت ضمن منتشر کردن تصاویر بیشتری از خودروی مذکور اعلام کرده که در حال تست خودروی جدیدی بوده و خودروی نمایش داده شده در این ویدئو متعلق به این شرکت می باشد.

از آنجا که مدیران خودرو با برند چینی چری در تعامل بوده و کار می کند، کاملا مشخص است که این کراس اوور یک خودروی جدید چینی می باشد که قرار است به کشور عزیزمان راه پیدا کند.

بسیاری حدس زده اند که این کراس اوور چری تیگو 4 است اما در تصاویر منتشر شده بر روی خودروی لوگوی مدیران خودرو MVM مشاهده می شود. با این اوصاف این احتمال نیز قوت می گیرد که شاید مدیران خودرو قصد دارد همانند ام وی ام X22 که با لوگوی MVM راهی جاده ها شد تیگو 4 را نیز با برند ام وی ام عرضه کند.

باید توجه کرد که کراس اوور مورد بحث نسب به تیگو 4 اندکی متفاوت بوده و به عنوان نمونه جلو پنجره و یا چراغ های جلو آن تغییر کرده است. البته بسیاری از کمپانی های خودرو سازی در مدل مورد تست که عمدتا نیز به صورت کامل استتار پیدا می کند تغییراتی را ایجاد می کنند. در واقع تفاوت داشتن مدل آزمایشی با مدل نهایی امر بسیار رایجی است که این موضوع می تواند در مورد خودروی مذکور نیز اتفاق افتاده باشد.

اگر حدس ما درست باشد و با یک چری تیگو 4 سروکار داشته باشیم یک موتور 1.5 لیتری توربو مشابه با چری تیگو 7 را در این خودرو مشاهده خواهیم کرد. البته تیگو 4 در بازار جهانی با موتور 2 لیتری تنفس طبیعی نیز عرضه شده اما از آنجا که پیش از این خودروهای تیگو 7 و آریزو 6 در داخل کشورمان به موتورهای تولید داخل 1.5 لیتری توربو مجهز شده اند بسیار محتمل است که موتور 1.5 لیتری برای کراس اوور جدید مدیران خودرو (که گویا قرار است با نام ام وی ام عرضه شود) انتخاب شود.

به هرحال تمامی مطالب مذکور حدس و گمان بوده و برای دیدن نتیجه قطعی باید منتظر ماند و دید مدیران خودرو دقیقاً چه زمانی این خودرو را با چه مشخصاتی معرفی خواهد کرد.

The post مدیران خودرو در شرف معرفی یک کراس اوور تازه؛ اولین MVM با موتور توربوچارجر appeared first on دیجیاتو.

پرسش پاسخ فارسی

پرسش پاسخ سوالات تفریحی
پرسش پاسخ سوالات هنری و زندگی
پرسش پاسخ سوالات درسی
پاسخ به سوالات کامپیوتری و تکنولوژی

مطالب مرتبط