تاریخ احتمالی پیش فروش آیفون‌ های سال ۲۰۱۸ مشخص شد

امتیاز دهید post

به تازگی اپراتور‌های موبایلی کشور آلمان مدعی شده‌اند که تاریخ احتمالی پیش فروش آیفون‌ های سال ۲۰۱۸ مشخص شده است. بدین ترتیب پیش فروش گوشی‌های هوشمند یاد شده از ۲۳ شهریور ماه شروع خواهد شد و اپل آنها را در تاریخ ۳۰ شهریور عرضه خواهد کرد.

پیش از این گزارش شده بود کمپانی کوپرتینویی به احتمال قوی در ۲۱ شهریور از آیفون‌های سال ۲۰۱۸ رونمایی خواهد کرد. در این صورت پیش فروش آیفون‌ ها تنها دو روز پس از معرفی آغاز خواهد شد و طرفداران برند آمریکایی خواهد توانست گوشی‌های هوشمند موردنظرشان را در این روز سفارش دهند.

علاوه بر این گفته شده که نسخه‌ی رسمی سیستم عامل اپل یعنی iOS 12 نیز در ۲۷ شهریورماه عرضه خواهد شد. البته نسخه‌ی بتای مخصوص توسعه دهندگان این سیستم عامل هم اکنون منتشر شده و قرار است پتای عمومی آن نیز طی همین هفته در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت.

طی ماه‌های گذشته اطلاعات و مشخصات زیادی از سری آیفون‌ها سال ۲۰۱۸ لو رفته و با در نظر گرفتن آنها، برنامه‌های اپل مشخص شده است.

در حال حاضر مشخص شده که اپل قصد دارد از سه آیفون به عنوان سری گوشی های سال ۲۰۱۸ خود رونمایی کند؛

یک تلفن هوشمند پیشرفته به نام آیفون Xs که در واقع نسخه به روز رسانی شده‌ی آیفون ۱۰ خواهد بود و از یک نمایشگر اولد ۵.۸ اینچی بهره می‌برد. نسخه‌‌ای بزرگتر با نام آیفون Xs پلاس که از نمایشگر اولد ۶.۵ اینچی بهره می‌برد. به همراه یک گوشی ارزانتر که از صفحه نمایش ال سی استفاده می‌کند و آیفون 9 نام خواهد گرفت.

البته هنوز نام رسی این اسمارت فون‌ها مشخص نشده اما از آنجایی که تمامی تحلیلگران تلفن‌های هوشمند اپل در سال ۲۰۱۸ بدین شکل نام گذاری کرده‌اند، بعید است با نام دیگری مواجه شویم.

علاوه بر این سه مدل یاد شده از چیپست A12 با معماری ۷ نانومتری بهره خواهند برد که توسط TSMC تولید شده است. ضمن اینکه به احتمال قوی در تمامی آیفون‌های سال ۲۰۱۸ یک دوربین TrueDepth تعبیه خواهد شد و بدین ترتیب تمامی آنها قادر خواهند بود از ویژگی Face ID استفاده کنند.

تماشا کنید: افشاگر معروف اپل و انتشار ویدئویی از ماکت آیفون های ۲۰۱۸

The post تاریخ احتمالی پیش فروش آیفون‌ های سال ۲۰۱۸ مشخص شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط