استفاده از تصویر گرفته شده با دوربین DSLR در تبلیغ گوشی نوا ۳ هواوی

امتیاز دهید post

گوشی های هوشمند علی رغم پیشرفت چشمگیر در قابلیت های تصویربرداری، هنوز به پای DSLR ها نمی رسند با این حال ظاهرا هواوی چنین عقیده ای ندارد.

این کمپانی اخیرا ویدیویی تبلیغاتی از نوا ۳ را منتشر کرده که در آن قدرت دوربین این گوشی به رخ کشیده می شود، حالا اما مشخص شده تصویر اصلی آن با دوربین DSLR ثبت شده است.

همانطور که در ویدیوی زیر مشاهده کردید سناریو به دو زوج برمی گردد که مرتبا در حال سلفی گرفتن با نوا ۳ هستند و دوربین آن آنقدر مطلوب است که نیازی به میکاپ وجود ندارد. بازیگر نقش این زن که «سارا الشامی» نام دارد، در اینستاگرام خود تصویری از پشت صحنه این تبلیغ را قرار داده بود که نشان می داد این عکس نه با نوا ۳ بلکه توسط عکاسی حرفه ای و دوربین DSLR ثبت شده است.

هواوی برای دفاع از خود مدعی شده که در این تیزر هرگز ادعایی مبنی بر ثبت تصاویر توسط نوا ۳ مطرح نشده و این در حالی است که مفهوم تبلیغ کاملا در این راستا قرار دارد.

کمپانی چینی پیش از این در تبلیغات ویدیویی خود ماجراهای مشابهی داشته برای مثال در پوستر پی ۸ حاشیه های گوشی با نرم افزار کاهش داده شده بود. علاوه بر این تصویری که ادعا می شد با دوربین پی ۹ ثبت شده در گوگل پلاس منتشر شده بود اما بعدا مشخص شد به دوربین کانن EOS 5D Mark III مربوط است.

علی رغم گاف هواوی و سارا الشامی دوربین اصلی دوگانه نوا ۳ با سنسورهای ۱۶ و ۲۴ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن با سنسورهای ۲۴ و ۲ مگاپیکسلی آنقدر کارایی دارند که نیازی به پنهان کردن آنها در ورای تبلیغات کاذب نباشد. به گفته کمپانی سازنده تصاویر سلفی این دوربین را می توانید به شکل پوستر در ابعاد یک و نیم در دو متر چاپ کنید.

The post استفاده از تصویر گرفته شده با دوربین DSLR در تبلیغ گوشی نوا ۳ هواوی appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط