انتشار نگاه نزدیک زودهنگام به شیائومی می میکس 3 و دوربین کشویی آن [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

آیا شیائومی می میکس 3 اولین موبایل 5G خواهد بود؟ لین بن، مدیرعامل شیائومی، تصویری از این فبلت منتشر کرده بود که در کمال تعجب، علامت 5G در نوار وضعیت آن به چشم می خورد. می میکس 3 قرار است در ماه اکتبر آتی رسماً رونمایی شود و به همین خاطر، پشتیبانی از 5G کاملاً دور از ذهن به نظر می رسد. تمام گزارش ها حاکی از آن بوده اند که نخستین موبایل های 5G در بهترین حالت طی سه ماهه اول 2019 عرضه می شوند و برخی تولیدکنندگان مانند زد تی ای هم مجبور به تعویق در برنامه هایشان شده اند.

گذشته از تیزر مدیرعامل شیائومی، اخیراً ویدیوی نگاه نزدیکی از پرچمدار می میکس 3 منتشر شده که ظاهر کلی و چگونگی عملکرد دوربین بیرون جهنده آن را به نمایش می گذارد.

این ویدیو ابتدا در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شد و بعد از حذف از شبکه اجتماعی چینی، راه خودش را به یوتوب باز کرد. به نظر می رسد که می میکس 3 موبایلی حقیقتاً بدون حاشیه خواهد بود؛ هرچند که مکانیزم کشویی آن احتمالاً به سلیقه بسیاری جور نیاید.

شیائومی مجبور بوده برای دستیابی به نمایشگر لبه تا لبه، برخی ویژگی های ظاهری مرسوم را کنار بگذارد و ظاهراً پنهان کردن دوربین و سایر سنسورها در پشت نمایشگر، تنها راه امکان پذیر در بازه زمانی فعلی است.

The post انتشار نگاه نزدیک زودهنگام به شیائومی می میکس 3 و دوربین کشویی آن [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط