دانلود دوبله فارسی انیمیشن Lino 2017

امتیاز دهید post

دانلود دوبله فارسی انیمیشن Lino 2017 با لینک مستقیم و رایگان

دانلود دوبله فارسی انیمیشن Lino 2017 کیفیت عالی

دانلود دوبله فارسی انیمیشن Lino 2017

دانلود انیمیشن Lino 2017 دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن لینو ۲۰۱۷ با کیفیت عالی

کیفیت BluRay 720p دوبله فارسی

ژانر : انیمیشن

محصول : ۲۰۱۷ آمریکا

امتیاز : ۱۰/۶٫۰

زبان: دوبله فارسی

کیفیت: BluRay 720p

خلاصه داستان : لینو به عنوان یک سرگرم کننده در احزاب کودکان کار می کند، اما او نمیتواند راه را برای فرزندانش برای او درمان کند، زیرا او در لباس گربه کار می کند. تصمیم به تغییر زندگی او، از جادوگر بازدید می کند، اما جادو به درستی کار نمی کند و او را به عنوان یک گربه بزرگ بیدار می کند…..

_________________________________

دانلود انیمیشن Lino 2017 دوبله فارسی کیفیت BluRay 720p

لینک مستقیم

حجم : ۷۵۰ مگابایت

**

لینک مستقیم تریلر

_________________________________

خلاصه داستان : لینو به عنوان یک سرگرم کننده در احزاب کودکان کار می کند، اما او نمیتواند راه را برای فرزندانش برای او درمان کند، زیرا او در لباس گربه کار می کند. تصمیم به تغییر زندگی او، از جادوگر بازدید می کند، اما جادو به درستی کار نمی کند و او را به عنوان یک گربه بزرگ بیدار می کند…..خلاصه داستان : لینو به عنوان یک سرگرم کننده در احزاب کودکان کار می کند، اما او نمیتواند راه را برای فرزندانش برای او درمان کند، زیرا او در لباس گربه کار می کند. تصمیم به تغییر زندگی او، از جادوگر بازدید می کند، اما جادو به درستی کار نمی کند و او را به عنوان یک گربه بزرگ بیدار می کند…..خلاصه داستان : لینو به عنوان یک سرگرم کننده در احزاب کودکان کار می کند، اما او نمیتواند راه را برای فرزندانش برای او درمان کند، زیرا او در لباس گربه کار می کند. تصمیم به تغییر زندگی او، از جادوگر بازدید می کند، اما جادو به درستی کار نمی کند و او را به عنوان یک گربه بزرگ بیدار می کند…..

نوشته دانلود دوبله فارسی انیمیشن Lino 2017 اولین بار در دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم – هستی دی ال پدیدار شد.

مطالب مرتبط