اینستاگرام پست افراد متفرقه را در فید شما به نمایش می‌گذارد

امتیاز دهید post

اگر موقع بازدید از اینستاگرام با پستی مواجه شدید که ارسال‌کننده‌اش برایتان آشنا نبود، تعجب نکنید. سازندگان این شبکه اجتماعی از هیچ تلاشی برای نمایش محتوای بیشتر به شما دریغ نمی‌کنند.

آخرین تلاش، نمایش پست‌های پیشنهادی از حساب‌هایی بوده که حتی آن‌ها را دنبال نمی‌کنید. اینستاگرام این خصوصیت را به صورت آزمایشی فعال کرده، هر چند سال گذشته هم یک بار این کار را انجام داده بود اما خصوصیت مذکور به دلایلی نامشخص نتوانست به نسخه نهایی اپلیکیشن راه یابد.

هدف اینستاگرام از گنجاندن پست‌های متفرقه در فید شما بدون شک افزایش زمان حضورتان در این شبکه اجتماعی است. طبیعتا هر چه محتوای بیشتری در فید خود ببینید، بیشتر به ماندن در اپلیکیشن و پیگیری پست‌های جدید ترغیب خواهید شد و این همان هدفی است که شبکه اجتماعی محبوب قصد رسیدن به آن را دارد.

زمانی که به انتهای پست‌های جدید در فید کاربری‌تان می‌رسید، اینستاگرام با نشان All Caught Up این موضوع را به اطلاع‌تان می‌رساند. اما اگر باز هم بخواهید به اسکرول ادامه بدهید آن وقت پست‌هایی را از افرادی خواهید دید که آن‌ها را دنبال نمی‌کنید. این پست‌ها بر اساس علایق هر فرد و افرادی که دنبال می‌کنند برای هر کاربر شخصی‌سازی می‌شوند.

خصوصیت آزمایشی اینستاگرام از امروز در این شبکه اجتماعی فعال شده است. سازندگان اپلیکیشن اعلام کرده‌اند که در هفته‌های پیش‌رو با استفاده از بازخوردها و انتقادات کاربران، این ویژگی را برای عملکرد بهتر بهینه‌سازی خواهند کرد.

The post اینستاگرام پست افراد متفرقه را در فید شما به نمایش می‌گذارد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط