با هتل قصر طلایی مشهد بیشتر آشنا شوید [رپورتاژ آگهی]

امتیاز دهید post

هتل قصر طلایی مشهد یکی از هتل های پنج ستاره مشهد است که علاوه بر پنج ستاره بودن نشان بین المللی را از آن خود کرده و در جهان نیز شناخته شده است.

این هتل در حاشیه خیابان امام رضا واقع است و تا رسیدن به حرم مطهر از درب هتل بیست دقیقه پیاده روی نیاز دارد. این مسیر تا حرم امام رضا از پرشور ترین مسیرهای پیاده روی مشهد است.

موقعیت هتل قصر طلایی

  • هتل قصر طلایی مشهد در مجاورت فروشگاههای زیاد و تردد زائرین با حال و هوای عالی، حس نشاط را به هر عابری منتقل می کند. مسافرانی که سلانه سلانه و سرگرم فروشگاه ها و هیاهوی خیابان خود را به حرم می رسانند، حس خوبی به این خیابان بخشیده اند.
    به دلیل واقع شدن در یکی از خیابانهای شلوغ مشهد و تعدد هتلهای دیگر این هتل محل بسیار مناسبی برای اقامت گردشگران بدون وسیله نقلیه است.
  • هتل قصر طلایی مشهد دقیقا روبروی ایستگاه اتوبوس های بی آر تی قرار دارد که برای رفتن به هر نقطه شهر مشکلی نخواهید داشت. همچنین ایستگاه مترو بسیار نزدیک به این هتل است که با استفاده از آن می توانید به بازدید بسیاری از بوستان ها و اماکن دیدنی شهر بروید.
  • هتل با بازار تاریخی رضا مشهد نیز تنها بیست دقیقه به طور پیاده فاصله دارد. بازار رضا مشهد بسیار مورد توجه گردشگران و توریست ها قرار دارد. بیشتر از معماری قدیمی آن و طولانی بودن این بازار، شباهت آن به بازار ادویه استانبول و شور و حال مردم در آن برای گردشگران جذاب است. همچنین چیدمان اجناس در این بازار هر شخصی را به وجد می آورد.
  • همچنین این هتل به بازار سنتی فرش فروش ها نزدیک است و می توانید از این کوچه بازار قدیمی دیدن نمایید. این راسته بازار بیشتر گردشگران خارجی را مجذوب خود نموده است. تنوع رنگ در فرش های دست بافت ایرانی و سراهای گنبدی لنز دوربین هر گردشگری را به سمت خود می کشاند.

هتل قصر طلایی مشهد به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد به گردشگران فرصت حضور چند روز پر از بازدید از اماکن دیدنی و شبهایی پرشور بدون سفر به نقاط دیگر شهر را می دهد. این هتل نزدیک به کوچه بازار شلوغ و با نشاط سرشور است. سرشور نیز بدین معناست که در قدیم قمه زن ها سر خود را در این کوچه شست و شو می دادند. سرشور مکانی شلوغ و پرشور برای بازدید از فرهنگ تمام اقوام ایرانی که به مشهد آمده اند و فرهنگ چانه زنی آنها است.

همچنین هتل نزدیک به حمام مهدی قلی بیک است. این حمام متعلق به سران دوره تیموریان بوده است اما بعد از وقف به آستان قدس تعلق گرفت.

بنایی با همین نام نیز در مجاورت این حمام قرار دارد و تبدیل به موزه مردم شناسی گشته است. این بنا به ثبت ملی نیز رسیده، هم اینک حمام رضوی نام دارد و تبدیل به موزه مردم شناسی گشته است. این بنا ثبت ملی شده و بعد از گذر از کوچه بازار فرش فروش ها این موزه را رویت خواهید کرد.

هتل قصر طلایی مشهد همچنین نزدیک به موزه ها و خانه های تاریخی دیگری است که دیدن آنها برای گردشگران جذاب خواهد بود. همچنین کلیسای انجلیو مسروپ مقدس بیست دقیقه با این هتل فاصله دارد.

هتل قصر طلایی مشهد را می توانید با بالاترین تخفیف آن از مرکز جامع رزرواسیون هتل مشهد رزرو نمایید. همچنین می توانید برای رزرو مستقیم هتل مشهد، تور مشهد و هتل قصرطلایی مشهد با شماره 05138095 تماس حاصل فرمایید.

The post با هتل قصر طلایی مشهد بیشتر آشنا شوید [رپورتاژ آگهی] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط