انتشار فهرست بهترین گوشی های اندرویدی ماه اوت در آنتوتو؛ جدول در قُرق چینی ها

امتیاز دهید post

وبسایت بنچمارک آنتوتو بنابر سنت همیشگی اش فهرستی از بهترین گوشی های اندرویدی دنیا را بر مبنای عملکردشان در این تست منتشر کرده. این فهرست به ماه اوت ۲۰۱۸ (اواسط مرداد تا اوایل شهریورماه) مربوط می شود و همانطور که اشاره کردیم صرفا گوشی های اندرویدی را در بر می گیرد.

در راس این فهرست همانطور که مشاهده میکنید موبایل گیمینگ بلک شارک شیائومی قرار دارد که به اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز است و توانسته امتیاز ۲۹۲۸۸۷ را در آنتوتو کسب کند. بلک شارک ۸ گیگابایت رم دارد (البته نسخه ۶ گیگابایتی آن نیز ارائه شده) و از سیستم خنک کننده مایع برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد در حین کار کمک می گیرد..

جایگاه دوم فهرست آنتوتو هم به گوشی میزو شانزدهم رسیده است. این گوشی تازه ترین پرچمداران شرکت سازنده اش است که ماه گذشته معرفی شد و درست مانند بلک شارک به اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز شده و از سیستم خنک کننده مایع بهره می گیرد. میزو شانزدهم توانسته امتیاز ۲۹۱۰۲۵ را در آنتوتو کسب کند که حدودا ۲۰۰۰ نمره از بلک شارک پایین تر است.

جایگاه سوم این جدول نیز به یک برند ناشناخته چینی به نام اسمارتیزان اختصاص یافته که با پرچمدار جدیدش به نام Nut R1 توانسته در این جایگاه بنشیند. این پرچمدار امتیاز 289490 را در آنتوتو کسب کرده است.

ویوو نکس با دوربین جهنده خود توانسته امتیاز ۲۸۶۲۸۶ را در این بنچمارک به دست آورده و در جایگاه چهارم قرار بگیرد. این در حالی است که گوشی می ۸ اکسپلورر ادیشن شیائومی با کسب امتیاز ۲۸۶۲۶۸ با اختلافی اندکی از آن در جایگاه بعدی این فهرست قرار گرفته است. اوپو فایند اکس نیز رتبه پنجم این جدول را در اختیار گرفته و به امتیاز ۲۸۵۳۴۴ در آنتوتو دست یافته است.

وان پلاس ۶ رتبه هفتم را در فهرست ماه اوت برترین موبایل های آنتوتو دریافت کرده و نسخه بهره مند از اسنپدراگون ۸۴۵ گلکسی نوت ۹ سامسونگ نیز توانسته در جایگاه هشتم جدول قرار بگیرد. رتبه های نهم و دهم این جدول هم به دو محصول دیگر از شیائومی به نام های می ۸ و می میکس ۲ اس اختصاص یافته اند.

اینکه پرچمداران عمدتا چینی اکثر جایگاه های این فهرست را به خود اختصاص داده اند هم قابل توضیح است؛ آنتوتو یک ابزار چینی برای دریافت بنچمارک نرم افزاری از تلفن های همراه است و شاید به همین خاطر نتایج ثبت شده در این فهرست با جانبداری تهیه شده اند.

The post انتشار فهرست بهترین گوشی های اندرویدی ماه اوت در آنتوتو؛ جدول در قُرق چینی ها appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط