اولین ویدیو از می میکس ۳ و نمایشگر کشویی آن منتشر شد

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

چندی پیش مدیرعامل شیائومی اولین عکس از پرچمدار جدید این شرکت یعنی شیائومی می میکس ۳ را منتشر کرد که با توجه به عکس مذکور و طراحی جدید گوشی، گفتیم که این گوشی نمایشگری کشویی خواهد داشت. حالا اولین ویدیو از این گوشی منتشر شده که فرضیه مذکور را تایید می‌کند.

پنل جلویی نمایشگر تقریبا تماما نمایشگر خواهد بود و راهکار شیائومی برای مخفی کردن دوربین سلفی و سنسور‌های دیگر، قرار دادن آن‌ها در زیر نمایشگر بوده است. پیش‌تر در گوشی اوپو Find X نیز چنین چیزی را دیده بودیم با این تفاوت که در گوشی Find X، برای استفاده از دوربین سلفی، این قسمت از گوشی به صورت اتوماتیک و با موتور تعبیه شده در بدنه دستگاه بالا می‌آمد. در می میکس ۳ موتور اتوماتیک با مکانیزم کشویی جایگزین شده و به این ترتیب نگرانی از بابت خرابی یک قطعه متحرک در گوشی را نخواهید داشت.

[{"src":"//www.digikala.com/mag/wp-content/uploads/2018/09/Is-This-Xiaomi-MIX-3-Hands-on-Video.mp4","type":"video/mp4"}] دانلود

  • mp4

با توجه به ویدیو، به نظر می‌رسد گوشی آماده عرضه باشد. البته هنوز طراحی بخش پشتی دستگاه را ندیده‌ایم و نمی‌دانیم که در این قسمت چه ظاهری خواهد داشت اما ممکن است از دوربین دوتایی و سنسور اثر انگشت در این قسمت با چینشی مشابه Mi Mix 2S استفاده شود. همچنین احتمالا شیائومی همچون نسل قبلی این دستگاه، از پردازنده اسنپ‌دراگن ۸۴۵ استفاده کند و با توجه به مدل انتخابی دستگاه، تا ۸ گیگابایت حافظه رم نیز در این گوشی وجود داشته باشد. سیستم عامل دستگاه هم ممکن است آخرین نسخه از اندروید یعنی اندروید پای باشد و با پوسته اختصاصی شیائومی، MiUi، عرضه شود. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post اولین ویدیو از می میکس ۳ و نمایشگر کشویی آن منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط