تریلر جدید Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد؛ لذت سامورایی بودن [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

طی نمایشگاه گیمزکام 2018، ویدیو جدیدی از گیم‌پلی بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شده که جزییات بیشتری از نحوه دنبال شدن مبارزات، دشمنان و محیط این عنوان را در اختیارمان قرار می‌دهد.

به طور کلی، این عنوان را می توان یک بازی اکشن ماجراجویی با المان های نقش آفرینی دانست. مطابق انتظار، بازی از دیگر فرنچایز فرام سافتور یعنی دارک سولز الهام گرفته اما ظاهراً نوآوری های متعددی را نیز درون خود جای داده است.

یکی از مواردی که با تماشای این تریلر متوجه آن خواهید شد به سرعت بالای شخصیت اصلی بازی در جابجایی به نقاط مختلف بر می گردد. او بسیار چابک بوده و می تواند در مدت زمان کوتاهی از زاویه های مختلفی به دشمن خود ضربه وارد کند.

همچنین دست قطع شده او با ابزارهای جایگزین شده که به شما طی مبارزات کمک زیادی خواهند کرد. در ضمن دشمنان مختلفی در بازی وجود خواهند داشت که می توانید بعضی از آن‌ها را با یک تمام کننده سینمایی کشته و بعضی دیگر نیز با مبارزاتی طولانی و چالشی از بین خواهند رفت.

مخفی‌کاری هم نقش مهمی در Sekiro: Shadows Die Twice داشته و مسیرهای مختلفی برای رسیدن به یک هدف مشخص در بازی وجود دارند. همانند سری سولز، باس فایت ها نیز یکی از مهم ترین و چالش برانگیزترین بخش های بازی بوده و باید استراتژی مشخصی را برای شکست دادنشان در نظر بگیرید.

این عنوان طی رویداد E3 2018 معرفی شد و از آن زمان تا امروز به یکی از مورد انتظارترین بازی های سال آینده تبدیل شده است. Sekiro: Shadows Die Twice که نشر آن برعهده کمپانی اکتیویژن است، در تاریخ 2 فروردین برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

The post تریلر جدید Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد؛ لذت سامورایی بودن [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط