سینماتیک رمزآلود بازی The Sinking City را اینجا ببینید [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

استودیو Frogwares تریلر سینمایی جدیدی را از بازی The Sinking City منتشر کرده که الحق یکی از متفاوت‌ترین ویدیوهای مربوط به گیمزکام 2018 است.

عنوان The Sinking City یک بازی جهان باز کاراگاهی در سبک بقا بوده که با الهام از نوشته‌های اچ. پی. لاوکرفت به عنوان یکی از قدرتمندترین نویسندگان سبک خیالی و وحشت،‌ در حال ساخت است. این بازی که سال آینده برای پلی استیشن 4،‌ ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد،‌ داستان کاراگاهی خصوصی به نام چارلز رید را در اوایل قرن پیش روایت می‌کند که در جدیدترین پرونده خود درگیر ماجراهای عجیبی شده است.

همانند دیگر فرنچایز استودیو Frogwares یعنی سری شرلوک هولمز، در The Sinking City هم بیشتر وقت شما به جستجو در محیط و انجام کار‌های کاراگاهی البته این بار با تمی ماورالطبیعه و لاوکرفتی خواهد گذشت.

طی این ویدیو هم چارلز را در حال مکاشفه محیط مشاهده می‌کنیم. مکاشفه‌ای که به صورت عادی پیش نرفته و اتفاقات عجیب و غریبی طی مدت کوتاهی برای او رخ می دهند.

رمان‌های لاو کرفت همیشه به دنیای عجیب و فضای گیرای خود معروف هستند و نزدیک‌ترین فضا در بازی‌های ویدیویی به نوشته‌های او را می‌توان در سری سولز و به‌خصوص بازی بلادبورن پیدا کرد. تریلر بالا، گیرا و جذاب به نظر می‌رسد و اگر سازندگان بتوانند به چنین فضایی در نسخه نهایی The Sinking City نزدیک شوند، قطعا با عنوانی درخور و متفاوت طرف خواهیم بود.

طی روزهای اخیر خبرهای مربوط به گیمزکام بسیار داغ هستند. چندی پیش برندگان این رویداد مشخص شدند و سایر اخبار مهم گیمزکام 2018 را هم می‌توانید از این تگ در دیجیاتو دنبال کنید.

The post سینماتیک رمزآلود بازی The Sinking City را اینجا ببینید [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط