اچ پی از کامپیوتر گیمینگ Omen Obelisk با قابلیت ارتقا رونمایی کرد

امتیاز دهید post

شاید در نگاه اول «HP Omen Obelisk» یک کامپیوتر گیمینگ دیگر با مشخصات قابل توجه باشد که صرفاً به دلیل مونتاژ توسط کارخانه و یدک کشیدن برند کمپانی، هزینه بالایی را از مشتری طلب کند. اما نقطه تمایز محصول جدید اچ پی، در ارتقاپذیری قابل توجه آن نهفته است.

کامپیوتر گیمینگ اومن آبلیسک یکی از کاربردی ترین شاسی های اچ پی را در اختیار داشته و علاوه بر کارت گرافیک های فول سایز، از استاندارد Micro-ATX برای مادربورد و منبع تغذیه هم پشتیبانی می کند. محصول مورد بحث همچنین از مجاری هوای سرتاسری بهره می برد که در کنار کاور های مغناطیسی، جریان هوای مستمر و بدون غبار را تضمین می کنند.

مجاری هوای سرتاسری آبلیسک در کنار کاور های مغناطیسی، جریان هوای مستمر و بدون غبار را تضمین می کنند

حضور درگاه های ارتباطی در قسمت جلوی کیس نیز از دیگر ویژگی های کاربردی آبلیسک بوده و برای علاقه مندان به نورپردازی و ویژگی های ظاهری، سیستم نوری RGB و پنل شیشه ای (به صورت آپشن) در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، در قسمت بالای کیس فضای مخصوصی برای نصب فن یا رادیاتور خنک کننده مایع (تا ابعاد 12 سانتیمتر) تعبیه شده تا دمای کامپیوتر اچ پی در محدوده بهینه حفظ شود.

شرکت اچ پی همچنین برای ارائه حق انتخاب بیشتر به مشتریان، امکان استفاده از چیپست های سری کافی لیک اینتل یا نسل دوم چیپست های AMD Ryzen را فراهم کرده و طی همکاری با Hyper X، سفارش رم 64 گیگابایتی DDR4-2666MHz را هم ممکن کرده است. برای ذخیره سازی اطلاعات نیز دو فضای هارد دیسک 3.5 اینچی (قابل تبدیل به 2.5 اینچی) در نظر گرفته شده.

HP Omen Obelisk از ابتدای پاییز در نسخه های مختلف به بازار می آید که قیمت آن در مدل پایه با پردازنده اینتل Core i3-8100، کارت گرافیک انویدیا GTX 1050، رم 8 گیگابایتی و هارد 1 ترابایت معادل 849 دلار خواهد بود. اچ پی همچنین برای بالاترین مدل با پردازنده اینتل Core i7-8700، کارت گرافیک GTX 1070، رم 16 گیگابایتی و حافظه 256GB NVMe SSD، برچسب قیمت 1549 دلار را در نظر گرفته است.

لازم به ذکر است که با ارتقاء بیشتر روی نمونه های از پیش مونتاژ شده، مبالغ اضافی به قیمت اصلی اضافه می شود که به عنوان نمونه، امکان سفارش نسل جدید کارت گرافیک های انویدیا RTX 2080 نیز در آینده نزدیک برای کامپیوتر گیمینگ آبلیسک فراهم خواهد شد.

جایزه ۱۰ هزار دلاری برای کشف آسیب پذیری در پرینترهای اچ پی

The post اچ پی از کامپیوتر گیمینگ Omen Obelisk با قابلیت ارتقا رونمایی کرد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط