شخصی سازی گسترده سلاح ها، سربازان و وسایل نقلیه در تریلر تازه بتلفیلد 5 [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

کمپانی الکترونیک آرتز از فرصت خود در نمایشگاه گیمزکام 2018 استفاده کرد تا نگاهی عمیق تر به سیستم شخصی سازی و پیشرفت در بازی Battlefield V داشته باشد. یک روز پیش از رونمایی رسمی بتلفیلد 5 بود که استودیوی دایس درباره سیستمی به نام «The Company» صحبت کرد؛ سیستمی که امکان جمع آوری آیتم های شخصی سازی و استفاده از آنها برای ارتقای سلاح ها، سربازان و وسایل نقلیه را مهیا می سازد.

بتلفیلد 5 به هنگام عرضه دو ارتش را شامل می شود: ارتش های بریتانیا و آلمان که طبیعتاً هرکدام وسایل نقلیه و سلاح های خاص خود را دارند. چهار کلاس اصلی (یعنی ریکان، ساپورت، اساولت و مدیک) هم به بازی بازگشته اند اما این بار می توان با شخصی سازی های بیشتر، «نقش های مبارزه ای» را برای آنها تعیین کرد. ضمناً به مرور زمان، نقش های مبارزه و احتمالاً کلاس های بیشتر نیز از طریق سرویس لایو «Tides of War» از راه می رسند و گیمر با پشت سر گذاشتن چالش های مختلف، به گزینه های بیشتری دسترسی می یابد.

استودیوی دایس می خواهد با رویدادهای Tides of War، گیمرها را در دائماً درگیر بتلفیلد 5 نگه دارد و از آن جایی که قابلیت شخصی سازی و تغییر کاربری سلاح ها وجود دارد، لایه های مختلفی از پیشرفت در اختیار گیمر قرار می گیرد تا بسته به سبک بازی خود، به گزینه ها و آیتم های بیشتری دسترسی داشته باشد. محتویات بیشتر هم در قالب چالش های روزانه یا هفتگی از راه می رسند. به عنوان مثال نخستین چپتر از رویدادهای Tides of War، کمپین «سقوط اروپا – Fall of Europe» است که حالت «Grand Operations» را به بتلفیلد 5 می آورد؛ حالتی که با استقبال شدید گیمرها در بتلیفلد 1 مواجه شده بود.

به کمک سیستم The Company هم گیمرها قادر به شخصی سازی هرچیزی، از ظاهر سربازان و لباسی که بر تن دارند گرفته تا الگوهای نقش بسته بر بدنه تانک ها و هواپیماها هستند. همین موضوع درباره سلاح ها هم مصداق دارد و البته تغییرات، صرفاً ظاهری نیست؛ بلکه مانند بتلفیلد 3 و 4 می توان به شخصی سازی تجهیزات اسلحه پرداخت و فاکتورهای که بر کارکرد آن تاثیر دارند را تغییر داد.

بتلفیلد 5 قرار است در روز 19 اکتبر (28 مهرماه) روی سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه شود.

The post شخصی سازی گسترده سلاح ها، سربازان و وسایل نقلیه در تریلر تازه بتلفیلد 5 [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط