اپل برای تعبیه حسگر زیر نمایشگر به اندرویدی‌ها چشم دوخته است

امتیاز دهید post

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر برجسته کمپانی TFI International که به خاطر پیش بینی های اغلب درست در مورد محصولات اپل شناخته می شود، اخیرا گزارشی را در رابطه با احتمال تعبیه سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر FOD در مدل های بعدی آیفون منتشر کرده است.

این تحلیلگر عقیده دارد که اپل در حال حاضر چندان علاقه ای به این فناوری نداشته و آن را به آیفون های سال آینده نمی آورد.

بر این اساس از نظر اپل بازخورد کاربران به Face ID به حدی مثبت بوده که به جای Touch ID به استفاده از آن روی آورد. علاوه بر این کمپانی مذکور منتظر دریافت بازخورد کاربران اندروید نسبت به این سیستم است تا بعدا درباره آن تصمیم گیری کند. این تحلیلگر انتظار دارد که در اواخر سال جاری شاهد معرفی موبایل های گلکسی اس ۱۰ و اس پلاس بهره مند از سنسور بیومتریک یکپارچه با نمایشگر باشیم.

وی معتقد است که با توجه به افزایش تمایل کمپانی های موبایل ساز به استفاده از این فناوری احتمالا در سال ۲۰۱۹ شاهد رشد ۵۰۰ درصدی تعبیه سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در گوشی های هوشمند باشیم.

در بخش دیگری از این گزارش آمده که گام بعدی فناوری FOD تبدیل کل نمایشگر به سنسور خواهد بود که به کاربر اجازه می دهد با لمس هر بخش از صفحه، قفل موبایل را باز کند. در حال حاضر موبایل هایی نظیر هواوی میت RS پورشه دیزاین و ویوو اکس X20 Plus UD که به این قابلیت مجهز شده اند، تنها با لمس بخش خاصی از نمایشگر عمل می کنند.

پیش از این شایعاتی در مورد تلاش سامسونگ برای گسترش حسگرهای زیر نمایشگر به میان رده های گلکسی نیز منتشر شده بود و با توجه به تمرکز این کمپانی روی این سری، احتمالا در سال ۲۰۱۹ شاهد تعبیه این قابلیت در مدل های مختلف گلکسی A خواهیم بود.

The post اپل برای تعبیه حسگر زیر نمایشگر به اندرویدی‌ها چشم دوخته است appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط