اچ تی سی عضو بعدی خانواده موبایل های U را تا یک هفته دیگر معرفی می کند

امتیاز دهید post

کمپانی اچ تی سی اخیراً تاریخ رونمایی از اسمارت فون بعدی خانواده U را اعلام کرده است. جزییات زیادی در توییت منتشر شده از سوی اچ تی سی به چشم نمی خورد و کمپانی تایوانی، به عبارت «ملاقات زیبایی و قدرت در روز 30 آگوست 2018 [برابر با 8 شهریورماه]» بسنده کرده. گفتنی است که هیچ اشاره ای به مراسم معارفه نشده و به همین خاطر امکان دارد که رونمایی به صورت آنلاین انجام شود.

اچ تی سی آخرین پرچمدار خود، یعنی موبایل U12+ را حدود دو ماه پیش عرضه کرد که به آخرین چیپست کوالکام، اسنپدراگون 845 مجهز بود. با آگاهی از این موضوع، باید انتظارات را از اسمارت فون بعدی پایین آورده و منتظر موبایلی کمتر هیجان انگیز باشیم.

در حال حاضر موبایل HTC U12 Life محتمل ترین دیوایس برای معرفی در روز هشتم شهریور به نظر می رسد. U12 Life موبایلی میان رده خواهد بود که احتمالاً مشخصاتی نظیر اسنپدراگون 636، حافظه رم 4 گیگابایتی و نمایشگر 6 اینچی را در خود جای داده است. این اسمارت فون مسیری سخت در پیش خواهد داشت و باید در بازاری بسیار رقابتی خودنمایی کند که توسط ده ها کمپانی دیگر اشباع شده است. ضمناً شرایط اچ تی سی طی چند وقت اخیر چندان مساعد نبوده، بنابراین احتمالاً باید منتظر قیمت گذاری بسیار رقابتی از سوی تایوانی ها باشیم.

با این همه هنوز هیچ چیز به صورت قطعی مشخص نیست و شاید اچ تی سی برنامه های دیگری برای روز هشتم شهریور داشته باشد؛ خوشبختانه تا برگزاری این رویداد زمان زیادی باقی نمانده و تا کمتر از یک هفته دیگر می توانیم با اخرین ابداع اچ تی سی آشنا شویم.

The post اچ تی سی عضو بعدی خانواده موبایل های U را تا یک هفته دیگر معرفی می کند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط