اولین عکس از وان پلاس ۶T با بریدگی کوچک نمایشگر منتشر شد

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

وان پلاس را دیگر می‌شناسیم و می‌دانیم که هر شش ماه یک پرچمدار جدید به بازار عرضه می‌کند. طبق همین سنت، تا دوماه دیگر باید شاهد معرفی وان پلاس ۶T باشیم و طبیعتا هرچه به زمان معرفی این گوشی نزدیک‌تر شویم، عکس‌ها و اطلاعات بیشتری از این گوشی به بیرون درز می‌کند. اگر یادتان باشد حدود یک ماه پیش نوشتیم که وان پلاس ۶T ممکن است طراحی مشابه گوشی اوپو R17 داشته باشد و با عکسی که امروز منتشر شد، این فرضیه بار دیگر تایید شد.

این عکس‌ها از جعبه گوشی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده‌اند و اگر درست باشند، وان پلاس تغییرات بزرگی را به OnePlus 6T خواهد آورد. مهم‌تر از همه، تغییر جایگاه سنسور اثر انگشت بود که گویا بالاخره به زیر نمایشگر OnePlus 6T خواهد رفت و دیگر این سنسور در پشت گوشی حضور نخواهد داشت. وان‌پلاس پیش از این هم می‌توانست از این تکنولوژی استفاده کند چرا که شرکت اوپو و ویوو که با وان پلاس مالکان مشترکی دارند، پیش از این از سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر بهره برده بودند. هرچه باشد همین که بالاخره این ویژگی به وان پلاس ۶T اضافه می‌شود، خبر خوشحال کننده‌ای است.

ویژگی جدید دیگری که قطعا کاربران زیادی را خوشحال خواهد کرد، تغییر طراحی در بریدگی نمایشگر این گوشی است. همانطور که حدس می‌زدیم، بریدگی جدید نمایشگر بسیار کوچک‌تر شده و به اصطلاح انگلیسی زبان‌ها، اکنون نمایشگر OnePlus 6T دارای Water Drop Notch خواهد بود. با این طراحی جدید، فضای بسیار بسیار کمتری از نمایشگر توسط سنسورها و دوربین و بلندگوی تماس اشغال می‌شود که برای کاربرانی که از بریدگی متنفر هستند، خبر امیدوارکننده‌ای است.

بسته‌بندی دستگاه چیز بیشتری از این گوشی را برای ما مشخص نمی‌کند. شاید نکته بعدی جایگیری دکمه‌ها در اطراف گوشی باشد که دقیقا مشابه وان پلاس ۶ خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر یا باید صبر کنیم تا شایعات بیشتری از این گوشی منتشر شود و یا حدود دوماه تا معرفی وان پلاس ۶T صبر کنیم. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟

منبع: ۹To5Google

The post اولین عکس از وان پلاس ۶T با بریدگی کوچک نمایشگر منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط