شروع سرفیس Go نا امید کننده به نظر می‌رسد

امتیاز دهید post

داده‌هایی که از وبسایت AdDuplex به دست آمده اینطور نشان می‌دهد که شروع سرفیس Go چندان درخشان نبوده. میزان استفاده از این دستگاه بین کاربران سرفیس تنها ۱.۲۴ درصد است. این وبسایت در این باره اعلام کرد:

دستگاه سرفیس Go وارد بازار شده اما تاثیر بسزایی در ترکیب جدید سرفیس‌ها از خود به جا نگذاشته. حداقل تا امروز. [سرفیس Go] در حال حاضر از نظر میزان استفاده بین کاربران سرفیس در رتبه‌ی یکی مانده به اخر با ۱.۲۴ درصد استفاده قرار گرفته است

این موضوع کمی نا امید کننده به نظر می‌رسد. چرا که مایکروسافت با عرضه‌ی این دستگاه نسبتا اقتصادی -حداقل در مقایسه با دیگر سرفیس‌ها- به دنبال موفقیتی چشمگیر بود.

سرفیس لپتاپ در سال گذشته و یک هفته بعد از عرضه، ۰.۶ درصد کاربران سرفیس را به خود اختصاص داد. همچنین سرفیس بوک ۲ در این فرصت تنها ۰.۴ درصد از کاربران سرفیس را متوجه خود کرده بود.

با توجه به آمار بالا، به نظر می‌رسد سرفیس Go سرعت بهتری در فروش از خود نشان داده باشد. اما سرفیس Go به مراتب ارزان تر از کامپیوتر‌هاییست که پیش تر به آن اشاره کردیم.

موضوع نا امید کننده تر اینجاست که کامپیوتر گران قیمت تر سرفیس یعنی سرفیس پرو (۲۰۱۷) یک ماه بعد از زمان عرضه عملکرد به مراتب بهتری داشت و ۲.۴ درصد از کاربران سرفیس از این دستگاه استفاده کردند. عملکردی دو برابر بهتر از سرفیس Go.

امروز سرفیس پرو سومین کامپیوتر سرفیس پرکاربرد محسوب می‌شود و ۱۸ درصد از کاربران را به خود اختصاص داده است (سرفیس پرو ۴ با ۳۳ درصد و سرفیس پرو ۳ با ۱۹ درصد به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار گرفته‌اند).

هنوز زود است که سرفیس Go را یک شکست خورده قلمداد کنیم و حتی احتمال دارد در ماه‌های پیش رو فروش مناسبی به دست آورد. باید ببینیم که عملکرد سرفیس Go در ماه آینده چگونه خواهد بود.

The post شروع سرفیس Go نا امید کننده به نظر می‌رسد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط