نسخه جدید کروم با طراحی و قابلیت‌های جدید منتشر شد

امتیاز دهید post

نسخه جدید کروم علاوه بر برخورداری از قابلیت های هوشمند بیشتر، طراحی جذابتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

مرورگر کروم اخیرا دهمین سالگرد انتشار خود را پشت سر گذاشته و گوگل هم به همین مناسبت از طراحی جدید اپلیکیشن خود رونمایی کرده است.

این کمپانی پس از انتشار چندین نسخه بتا در نهایت نسخه جدید و بهره مند از طراحی متریال ۲ را منتشر کرده است. در نسخه ۶۹ این مرورگر طراحی سرراست جایگزین تب های ذوزنقه ای شده که مشاهده آیکون های وب در صورت باز بودن تب های زیاد را ساده تر می سازد. منوها، پیام ها و آدرس بار بسیار ساده تر شده و در نسخه iOS هم نوار ابزار به پایین منتقل شده که به دسترسی بهتر کمک می کند.

تغییرات به همین موارد محدود نمی شود و حالا نوار جستجو بعضی پاسخ ها را مستقیما به نمایش گذاشته و شما را از باز کردن تب جدید برای بررسی مسائلی مثل چک کردن آب و هوا یا سوال در مورد افراد مشهور بی نیاز می کند. مدیریت پسوردها نیز به ویژگی های تولید پسورد داخلی و تشخیص هوشمندتر پیچیدگی رمز مجهز شده است. پرکردن خودکار فرم ها، آدرس ها و پسوردها با دقت بیشتری صورت گرفته و می توان از تب جدید برای ایجاد میانبرهای سایت بهره برد.

این کمپانی برای افزایش هیجان جشن ۱۰ سالگی مرورگر خود بازی «دینو» را که در صورت عدم اتصال نمایش داده می شود، به روزرسانی کرده است. نسخه جدید برای سیستم های ویندوز، iOS و اندروید از امروز منتشر می شود.

گوگل اشاراتی به قابلیت های کروم در ده سال آینده هم داشته است. این کمپانی که با استفاده از یادگیری ماشینی در پی شناسایی سایت های فیشینگ و بدافزار بوده، برنامه هایی برای هوشمندتر ساختن کروم با کمک هوش مصنوعی دارد. برای مثال با جستجوی یک موزیک، بیوگرافی خواننده، کنسرت های بعدی و امکان خرید بلیط برای کاربر فراهم می شود.

The post نسخه جدید کروم با طراحی و قابلیت‌های جدید منتشر شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط