بازیکن اسپانیایی رئال مادرید برای فیلم اصغر فرهادی تبلیغ کرد

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

ایسکو ستاره ۲۶ ساله تبم فوتبال رئال مادرید و هافبک هجومی تیم ملی اسپانیا، در اینستاگرام خود عکسی از فیلم همه می‌دانند ساخته اصغر فرهادی منتشر و برای آن تبلیغ کرد.

نامزد ایسکو، سارا سالامو یکی از بازیگران فرعی فیلم فرهادی است.

ماجرا از این قرار است که نامزد ایسکو، سارا سالامو یکی از بازیگران فرعی فیلم فرهادی است. ایسکو در صفحه شخصی‌اش پوستری از فیلم فرهادی گذاشته و نامزدش را هم روی آن تگ کرده است. البته بعد از بازی اسپانیا مقابل ایران در جام جهانی به نظر می‌رسد حالا اسپانیایی‌ها بیشتر با ایران و فرهنگش آشنا شده‌اند.

فیلم «همه می‌دانند» اصغر فرهادی در حقیقت یک محصول اسپانیایی محسوب می‌شود. سرمایه‌گذارانش الکساندر ماله‌گی و یک کمپانی اسپانیایی هستند. حتی قرار بود پدرو آلمادووار، اسطوره سینمای اسپانیا تهیه‌کننده فیلم باشد که به دلایلی همکاری با او میسر نشد. پنه‌لوپه کروز و خاویر باردم که در عالم واقع هم زوج هستند در این تریلر روانشناختی فرهادی نقش یک زن و شوهر را بازی می‌کنند. فیلم داستان زنی به نام لوراست که در آرژانتین و در شهر بوئنوس آیرس زندگی می‌کند. او به همراه فرزندانش برای شرکت در یک جشن به شهری در نزدیکی مادرید که در آن بزرگ شده‌ است برمی‌گردد. در این سفر که پیش‌بینی می‌شد به تجدید دیدار از اعضای خانواده خلاصه شود، رویدادهای غیرمنتظره‌ای به وقوع می‌پیوندد که بر روند زندگی لورا و خانواده‌اش تأثیر می‌گذارد.

فیلم فرهادی اولین‌بار در جشنواره کن به نمایش درآمد و نقدهای متفاوتی دریافت کرد اما به نسبت فیلم‌های قبلی فرهادی موردتوجه قرار نگرفت. اما فیلم در جشنواره سارایوو با استقبال فوق‌العاده مخاطبان روبه‌رو شد و رکورد تعداد بیننده حاضر در نمایش یک فیلم را در جشنواره سارایوو شکست. در حال حاضر هم قرار است فیلم افتتاحیه جشنواره آنتالیا باشد.

ایسکو

ایسکو در اینستاگرامش عکس فیلم فرهادی را گذاشت.

همه این اتفاقات در حالی می‌افتد که زمان اکران فیلم اصغر فرهادی در ایران هنوز مشخص نیست. معاون اداره نظارت و ارزشیابی پیش‌تر درباره‌اش گفته بود که با فیلم «همه می‌دانند» به عنوان یک اثر خارجی برخورد خواهد شد که به معنای اکران در سینماهای کمتر است. خبرهای بعدی حاکی از آن بود که عوامل فیلم هنوز درخواست نمایش فیلم در ایران را نداده‌اند.

عوامل جلو و پشت دوربین این فیلم فرهادی همگی اسپانیایی هستند.

The post بازیکن اسپانیایی رئال مادرید برای فیلم اصغر فرهادی تبلیغ کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط