آخرین نسخه اسکایپ با امکان ضبط مکالمات ویدیویی منتشر شد

امتیاز دهید post

طبق اعلام رسمی اسکایپ، ویژگی ضبط مکالمات ویدیویی از امروز در دسترس کلیه کاربران این اپلیکیشن قرار می‌گیرد. البته کاربران ویندوز ۱۰ استثناء هستند و برای دسترسی به این قابلیت باید چند هفته دیگر هم منتظر بمانند.

طی پانزده سال گذشته، این اولین باری است که اسکایپ گزینه‌ای برای ضبط مکالمات در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. نبود این قابلیت مهم و اساسی در اپلیکیشن باعث شده بود که کاربران در تمام این سال‌ها ناچار به استفاده از اپ‌های شخص ثالث ضبط‌کننده مکالمه باشند.

اما حالا و به لطف گزینه ضبط دیگر نیازی به اپ‌های شخص ثالث نخواهید داشت. کافیست زمان برقراری مکالمه، روی آیکن + در انتهای صفحه کلیک کنید و گزینه Start Recording را بزنید. به محض شروع ضبط، بنری به شکل نوار در انتهای صفحه ظاهر می‌شود تا تمام حاضرین در مکالمه بدانند که تصویرشان در حال ضبط شدن است.

ضبط مکالمات اسکایپ در فضای ابری مایکروسافت انجام می‌شود، بنابراین پس از اتمام می‌توانید مکالمه را دانلود کرده و برای ۳۰ روز با دوستان خود به اشتراک بگذارید. برای ذخیره یک مکالمه ویدیویی در دسکتاپ، باید روی آیکن سه نقطه چت اشاره کرده و به بخش more options بروید. اینجا گزینه‌ای برای ذخیره مکالمات پیدا خواهید کرد. در موبایل هم همینطور، کافیست روی تصویر بندانگشتی مکالمه کمی انگشت‌تان را نگه دارید و در نهایت گزینه Save را بزنید.

مایکروسافت پس از ارائه قابلیت ضبط مکالمه می‌خواهد تیک «خوانده شدن» پیام‌ها (به سبک پیام‌رسان‌ها) را هم در آپدیت‌های بعدی به اسکایپ اضافه کند. همچنین طراحی مجدد نسخه ویندوز اپلیکیشن برای یکپارچه شدن با اپ‌های موبایل هم جزو برنامه‌هایی است که در دستور کار مایکروسافت قرار دارد.

The post آخرین نسخه اسکایپ با امکان ضبط مکالمات ویدیویی منتشر شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط