نوبیا Z18 معرفی شد؛ پرچمداری ۳۵۰ دلاری از چین

امتیاز دهید post

ZTE با معرفی نوبیا Z18 پرچمدار جدید و مقرون به صرفه ای را روانه بازار گوشی های هوشمند خواهد کرد.

این موبایل با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۱.۸ درصدی حاشیه بسیار اندکی داشته و سنسور دوربین سلفی آن در بریدگی به شکل قطره قرار دارد. این صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل از پنل IPS LCD بهره می برد.

توان پردازشی نوبیا Z18 از اسنپدراگون ۸۴۵، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی تامین می شود اما یکی از محدودیت های آن عدم پشتیبانی از کارت حافظه خارجی است.

دوربین سلفی معمولی بوده و تنها یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه لنز f/2.0 و لنز واید دارد، با این حال تصاویر پرتره را نیز ثبت خواهد کرد.

دوربین دوگانه اصلی با پیکربندی افقی نیز میزبان سنسورهای ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.6 و ۲۴ مگاپیکسلی با ضریب اف 1.6 است که از قابلیت هایی نظیر اتوفوکس با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال، تشخیص چهره هوشمند و ثبت تصاویر آهسته با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند.

باتری ۳۴۵۰ میلی آمپر ساعتی دستگاه علاوه بر پشتیبانی از نسخه ۴ فناوری شارژ سریع کوالکام با کنترل دمای «نئو پاور» نیز سازگاری دارد. ویژگی های نرم افزاری شامل نسخه ششم واسط کاربری نوبیا UX بر پایه اندروید اوریو ۸.۱ خواهد بود. در مرکز پنل پشتی و بالاتر از لوگوی کمپانی سازنده سنسور اثر انگشت قرار گرفته است.

بدنه این دستگاه با ابعاد ۱۴۸.۵۸ در ۷۲.۵۴ در ۸.۵۵ میلی متر ۱۷۲ گرم وزن دارد. نسخه های ۶ و ۸ گیگابایتی این دستگاه در رنگ های مشکی و قرمز به ترتیب با قیمت های ۳۵۰ و ۴۱۵ دلار عرضه خواهند شد. نوبیا Z18

نسخه ویژه ای از نوبیا Z18 با عنوان «ون گوک» هم با بهای ۴۵۰ دلاری در راه است که روی پنل پشتی و جعبه آن طرح زیبایی به چشم می خورد.

The post نوبیا Z18 معرفی شد؛ پرچمداری ۳۵۰ دلاری از چین appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط