بازیگر سوپرمن، نقش گرالت در سریال ویچر را ایفا می‌کند

امتیاز دهید post

با توجه به جدیدترین اخبار منتشر شده در فضای مجازی، هنری کویل که به خاطر ایفای نقش سوپرمن در دنیای سینمایی دی سی شهرت یافته است، بازیگر نقش گرالت در سریال ویچر خواهد بود. این بازیگر که اخیراً در فیلم Mission Impossible: Fallout حضور داشته است، ماه قبل از علاقه‌ی خود برای ایفای این نقش صحبت کرده بود. حال نتفلیکس به طور رسمی حضور او در سریال را به عنوان گرالت تایید کرده است.

کویل قرار است در 8 اپیزود سریال ویچر، ایفای نقش گرالت را بر عهده داشتهباشد. این اثر، سریالی اقتباسی خواهد بود که بر اساس سری کتاب‌های ویچر نوشته اندرو ساپکووسکی ساخته می‌شوند. همچنین باید اضافه کرد ساپکووسکی به عنوان مشاور در روند ساخت سریال مشارکت می‌کند.

شایعات پیرامون حضور کویل در نقش گرالت از مصاحبه‌ی او با وبسایت IGN آغاز شد. در آن مصاحبه، خبرنگار نظر کویل را درباره‌ی سری بازی‌های ویچر پرسید که او پاسخ داد: «آن‌ها را دوست داشتم، واقعاً بازی‌‎های خوبی بودند». خبرنگار در ادامه از او خواست نظرش را درباره‌ی ایفای نقش گرالت در سریال ویچر بیان کند که او گفت: «به‌طور حتم [می‌پذیرم]. اگر چنین نقشی را به من بدهند، اتفاق فوق العاده‌ای برایم خواهد.»

پس از انتشار این گزارش، یکی از طرفداران تصویری را آماده کرد که هنری کویل را با گریم گرالت نشان می‌داد. بازنشر این تصویر توسط کویل باعث شد تا شایعات شدت بیشتری بگیرند.

تاکنون تنها یک اقتباس سریال از سری کتاب‌های ویچر ساخته شده است که به سال 2002 بازمی‌گردد. البته پس از موفقیت‌های قسمت سوم سری بازی‌های ویچر، قرار شد فیلمی سینمایی بر اساس کتاب‌ها ساخته شود که با وجود اسم‌های بزرگ، این پروژه هرگز به سرانجام نرسید.

وظیفه‌ی نویسندگی این سریال را لائورن اس هیسریچ بر عهده قرار دارد که تجربه‌ی کار روی آثاری همچون Daredevil ،The Defenders و Umbrella Academy در پرونده‌ی کاری او دیده می‌شود. در حال حاضر هیچ تاریخ پخش رسمی وجود ندارد اما احتمال می‌رود این سریال تا سال 2020 برای پخش آماده نشود.

The post بازیگر سوپرمن، نقش گرالت در سریال ویچر را ایفا می‌کند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط