کالبدشکافی هدست مجیک لیپ وان، مهندسی بسیار دقیق دستگاه را نشان می دهد [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

کمپانی مجیک لیپ که در حوزه واقعیت افزوده فعالیت دارد اخیراً «نسخه Creator» هدست جاه طلبانه خود را روانه بازار کرد. حالا گروه آی فیکس ایت به کالبدشکافی دستگاه پرداخته و نگاهی به تکنولوژی هایی داشته که مجیک لیپ برای مدت های طولانی به شکلی بسیار مخفی کارانه درباره آنها صحبت می کرد.

همانطور که پیشتر خوانده ایم، مجیک لیپ وان از مجموعه ای از لنزهای موج‌بر و دوربین های پایشگر برای پروجکت کردن اشیای هولوگرامی در محیط واقعی استفاده می کند. آی فیکس ایت در کالبدشکافی خود (که نشان می دهد سخت افزار دستگاه تعمیرپذیری بسیار پایینی دارد)، موج‌بر چند لایه ای و پروژکتور کوچکی که هولوگرام ها را می فرستد از جای خود خارج کرد. ضمناً در این کالبدشکافی شاهد جزییات مربوط به پایشگر مغناطیسی کنترلرها هم هستیم که شاید چندان مکاشفه آمیز نباشد، اما مجیک لیپ به ندرت توضیحاتی درباره آن ارائه کرده بود.

کالبدشکافی آی فیکس ایت یکبار دیگر بر موضوعی مهم تاکید می کند: اینکه مجیک لیپ وان دستگاهی بسیار جالب با مشکلاتی نسبتاً جدی است. آی فیکس ایت می گوید که محل قرارگیری سیم پیچ سنسور مغناطیسی، باعث می شود که استفاده از هدست برای چپ دست ها به اندازه راست دست ها راحت نباشد. گفتنی است که هدست واقعیت افزوده مورد اشاره باید به صورت دائمی از طریق یک کابل به کامپیوتر کاربر متصل باشد و آی فیکس ایت تایید می کند که با خراب شدن این کابل واحد، جایگزین کردن آن می تواند وقت گیر باشد.

برخلاف اکثر کالبدشکافی های آی فیکس ایت، مجیک لیپ وان محصولی برای بازار عموم مصرف کنندگان نیست؛ در عوض این هدست برای توسعه دهندگان و افرادی که به کار با پلتفرم مجیک لیپ علاقه مند هستند ساخته شده است. اما از آن جایی که 2295 دلار قیمت دارد، بررسی میزان تعمیرپذیری آن می تواند بسیار مفید باشد.

The post کالبدشکافی هدست مجیک لیپ وان، مهندسی بسیار دقیق دستگاه را نشان می دهد [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط