ویندوز 95 در تلفن‌های هوشمند چگونه اجرا می‌شود؟ [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

اواسط دهه نود سیستم عامل ویندوز 95 با ظهور خود به یکی از بهترین سیستم عامل‌ های تاریخ بدل شد. برخی کارشناسان باور دارند محبوبیت سری ویندوز شاید مدیون این نسخه باشد.

همانطور که می‌دانید چند وقتی است دوران ویندوز موبایل به پایان رسیده و دیگر موبایلی از این سیستم عامل استفاده نمی‌کند. حال یک کانال یوتیوب، ویدیوی جدیدی منتشر کرده که به نوعی این سوال را پاسخ می‌دهد؛ ویندوز 95 در تلفن‌ های هوشمند چگونه اجرا می‌شود؟

طرح مفهومی به نمایش گذاشته شده در این ویدیو به ترکیب ویندوز 95 و ویندوز موبایل اختصاص دارد و نشان می‌دهد که نتیجه‌ی ترکیب این دو با هم می توانست، سیستم عامل جالبی را رقم زند.

فریم به فریم این ویدیو و نوع کارگردانی آن از تبلیغات موبایل‌ های پرچمدار تقلید شده و به نظر می‌ رسد که مدل خاصی از موبایلی هوشمند را به نمایش می‌گذارد اما در واقع آنچه در نمایشگر موبایل پخش می‌شود به برنامه‌ های قدیمی و کلاسیک ویندوز 95 یعنی Internet Mail، Internet News و Audio Player اختصاص دارد.

در ادامه‌ی این ویدیو، نمایی از برنامه‌ی مایکروسافت ورد و اینترنت اکسپرورر قدیمی هم پخش می‌شود که در همین پیغام خطا همیشگی‌ ویندوز 95 نمایان می گردد.

پس از انتشار این ویدیو در سایت یوتوب، سرپرست قبلی بخش موبایل ویندوز مایکروسافت «استیون سینوفسکی» با انتشار پستی در توییتر اعلام نمود که تیم ویندوز، پیش از این قصد داشته چنین محصولی را در سال ۲۰۱۱ میلادی تولید کند.

سینوفسکی به پستی از بلاگ کمپانی مایکروسافت اشاره می‌کند که با عنوان «ساخت ویندوز برای پردازنده‌ های با معماری ARM» در سال ۲۰۱۲ منتشر شده است. این پست به یکی از مدل های قدیمی ویندوز فون اختصاص دارد که نسخه‌ ای اصلی سیستم عامل ویندوز ۹۵ را اجرا می‌کند. البته در همین پست ذکر می‌شود که این طرح مفهومی هیچگاه قرار نیست به تولید محصول بیانجامد.

The post ویندوز 95 در تلفن‌های هوشمند چگونه اجرا می‌شود؟ [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط