اپل واچ 4 از نمایشگری با رزولوشن بالاتر برخوردار می شود

امتیاز دهید post

بر اساس اطلاعات موجود، ساعت هوشمند بعدی کمپانی اپل تحت عنوان «اپل واچ 4» که در تاریخ 21 شهریور و همراه با آیفون های Xs و Xs Max رونمایی می شود، نمایشگر بزرگتری را در همان ابعاد بدنه نسل قبل جای خواهد داد.

طبق شایعاتی که پیشتر منتشر شده بود، میزان افزایش اندازه صفحه اپل واچ 4 تقریباً 15 درصد بوده که رندرهای موجود این ادعا را تا حدودی تأیید می کنند. حال گزارش جدیدی انتشار یافته که از بهبود رزولوشن نمایشگر ساعت اپل خبر می دهد و بر اساس آن، صفحه نمایش اپل واچ 4 با کیفیت ترین نمونه به کار رفته در پوشیدنی های اپل خواهد بود.

چگالی پیکسل نمایشگر اپل واچ 4 برابر 345 پیکسل در اینچ مربع خواهد بود

با توجه به اطلاعات موجود در نسخه بتا از سیستم عامل «watchOS 5»، نمایشگر نسخه 42 میلیمتری اپل واچ 4 از رزولوشن 480 در 384 بهره می برد که نسبت به رقم 390 در 312 اپل واچ 3 رشد داشته است. بر همین اساس چگالی پیکسل (تعداد پبکسل های موجود در واحد مساحت) نیز در نمایشگر ساعت اپل بهبود یافته و از 303 پیکسل در اینچ مربع به 345 پیکسل در اینچ مربع رسیده است.

گفتنی است افزایش اندازه و کیفیت نمایشگر اپل واچ 4 به معنی وجود فضای بیشتر برای نمایش قابلیت ها و صفحه ساعت های جدید بوده و مانند تصویر بالا، امکان حضور 9 نشانگر مختلف را فراهم می کند.

اپل با عرضه زود هنگام چیپست های 7 نانومتری کوالکام را کنار می زند

The post اپل واچ 4 از نمایشگری با رزولوشن بالاتر برخوردار می شود appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط