تصاویر آیفون ۶.۱ اینچی در چهار رنگ لو رفت

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

قبلا درباره رنگ‌های جدید آیفون‌های امسال شنیده بودیم اما از طرفی می‌دانستیم که این رنگ‌ها را در آیفون‌های رده‌بالا که از فریم استیل استفاده می‌کنند، نخواهیم دید. چرا که رنگ کردن استیل کار سختی است و در نهایت ممکن است نتیجه زیاد از حد هزینه‌بر باشد. اما خب می‌دانستیم که در کنار دو آیفون رده بالا که با نام‌های iPhone XS و iPhone XS Max شناخته می‌شوند، آیفون سومی نیز وجود دارد که با فریم آلومینیومی و قیمت کمتر عرضه خواهد شد.

ارزن‌ترین آیفونی که امسال معرفی می‌شود نمایشگری ۶.۱ اینچی با تکنولوژی LCD خواهد داشت و بعید نیست که iPhone 9 نام بگیرد. حالا در عکس‌های جدید شاهد چهار رنگ جدید این گوشی خواهیم بود و به نظر می‌رسد از بین تمام رنگ‌هایی که اپل برای آیفون‌های بعدی در نظر گرفته بود، این چهار رنگ نهایی شده باشند. رنگ‌های قرمز، سرمه‌ای، سفید و طلایی رزی، چهار رنگ این گوشی را تشکیل خواهند داد.

جدا از این موارد، در عکسی دیگر شاهد درگاه سیم کارت دوتایی آیفون ۶.۱ اینچی هستیم که خبر فوق العاده‌ای خواهد بود البته احتمال اینکه این عکس‌ها مربوط به ماکت‌های ساخته شده بر اساس شایعات باشند کم نیست و بعید به نظر می‌رسد که چهار نسخه واقعی از آیفون ۶.۱ اینچی به این ترتیب لو رفته باشد. همچنین باید اشاره کنیم اگر این ماکت‌ها واقعا از روی ابعاد واقعی آیفون ۶.۱ اینچی ساخته شده باشد، ماژول دوربین این گوشی نسبت به آیفون ۸ بزرگتر بوده که این می‌تواند نوید سنسوری بزرگ‌تر و بهتر برای دوربین تکی این گوشی داشته باشد.

علاوه بر این عکس‌ها، امروز خبری در رابطه با قیمت آیفون‌های بعدی منتشر شد که طبق آن، آیفون ۶.۱ اینچی با قیمت پایه ۶۹۹ دلار برای مدل ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد. البته بعید نیست این گوشی با توجه به رنگ‌بندی‌های مختلف و همینطور دو سیم کارته بودن، تنها در مناطق خاصی از دنیا مثل چین، برای فروش عرضه شود. هرچه باشد، در مراسمی که اپل وعده داده در ۲۱ شهریور ماه برگزار کند، همه چیز درباره این گوشی مشخص خواهد شد. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟

منبع: phoneArena

The post تصاویر آیفون ۶.۱ اینچی در چهار رنگ لو رفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط