تصویر منتسب به نوکیا ۹، دوربین پنج‌گانه آن را نشان می‌دهد

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

سه روز پیش، تصویری بی‌کیفیت از پنل پشتی نوکیا ۹ منتشر شد که بهره‌گیری این گوشی از دوربین پنج‌گانه و فلش LED را نشان می‌داد. به دلیل کیفیت بسیار پایین تصویر مذکور، سایت‌ها و منابع خبری با شک و تردید زیادی به آن پرداختند. اما حالا با توجه به انتشار یک تصویر جدید، به نظر می‌رسد که این موضوع صحت دارد.

در این تصویر، نوکیا ۹ مانند بیشتر پرچم‌داران ۲۰۱۸ از فریم فلزی و پنل پشتی شیشه‌ای بهره می‌برد. ولی تفاوت اصلی این گوشی با این پرچم‌داران، در زمینه‌ی تعداد دوربین است. با وجود اینکه بیشتر پرچم‌داران از دوربین‌های دوگانه یا حتی سه‌گانه بهره می‌برند، به نظر می‌رسد نوکیا برای این گوشی، ۵ دوربین را با چینشی ۶ ضلعی در پنل پشتی تعبیه کرده است.

در حال حاضر، نمی‌توان با قاطعیت در مورد عملکرد هرکدام از این دوربین‌ها نظر داد. با این حال، به‌نظر می‌رسد دوربین فوقانی از لنز تله‌فوتو بهره می‌برد. علاوه بر این، یکی از سه دوربین قرار گرفته در پایین، احتمالا مجهز به لنز واید است. در مورد سه دوربین باقی مانده هم می‌توان حدس زد که دوربین‌های معمولی هستند که با بهره‌گیری از ویژگی‌های نرم‌افزاری، یک عکس نهایی را به وجود می‌آورند. در سمت چپ فوقانی این چینش، یک فلش LED دو رنگ دیده می‌شود در سمت مخالف آن هم یک دایره ساده قرار دارد که برای تکمیل الگوی طراحی تعبیه شده است.

هرچند هنوز هم نمی‌توانیم با قاطعیت در مورد صحت چنین عکسی صحبت کنیم، اما باید بگوییم Hikari Calyx که از افشاکنندگان قابل اعتماد محسوب می‌شود، صحت این عکس را تایید کرده و گفته که به زودی به نمونه اولیه این گوشی دسترسی پیدا می‌کند. در حال حاضر خبر موثقی در مورد تاریخ معرفی این گوشی منتشر نشده اما طبق شواهد و قرائن، می‌توانیم انتظار معرفی آن را تا اواخر ماه آینده داشته باشیم.

منبع: Phone Arena

The post تصویر منتسب به نوکیا ۹، دوربین پنج‌گانه آن را نشان می‌دهد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط