گوگل چگونه کار می‌ کند؟

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

امروز بیستمین سالگرد تأسیس گوگل است. شرکتی که هم زندگی ما را تغییر داده و هم دنیا را دگرگون کرده. به همین مناسبت بهانه خوبی است که یکی از بهترین کتاب‌ها درباره این شرکت را با هم مرور کنیم. کتابی به نام «گوگل چگونه کار می‌کند؟»
گوگل جزو سازمان‌هایی است که با نوآوری‌هایش در دنیای دیجیتال، زندگی بشر را در سال‌های اخیر دگوگون کرده و انسان‌ها و شرکت‌ها را با دنیای جدیدی مواجه ساخته است. دنیایی که توسط اطلاعات و داده اداره می‌شود و نوآوری و خلاقیت در آن حرف اول را می‌زند.
حالا اریک اشمیت و جاناتان روزنبرگ که از مدیران ارشد گوگل هستند، در این کتاب که پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز شده، پرده از دنیایی برداشته‌اند که باعث این تحولات شده و اصولی تازه برای اداره شرکت‌ها به جهان ارائه کرده است.
آنها در کتاب «گوگل چگونه کار می‌کند؟» به این موضوع می‌پردازند که پیشرفت تکنولوژی چگونه باعث انتقال قدرت از شرکت‌ها به مصرف‌کنندگان شده و روند کاری استارت‌آپ‌ها را تغییر داده است.

از «گوگل چگونه کار می‌کند؟» چه چیزهایی یاد می‌گیرید؟

گوگل چگونه کار می‌کند؟

به نظر نویسندگان این کتاب، تنها راه موفقیت‌ شرکت‌ها در دنیای امروز، ایجاد محصولات برتر و جذب نسل جدیدی از نیروهای انسانی چندبعدی برای این شرکت‌هاست. نیروهایی که اریک و جاناتان آنها را «خلاقان هوشمند» می‌نامند و معتقدند ویژگی مهمشان داشتن تفکر بسیار بلندپروازانه است. تفکری که در آن به پرتاب سفینه به کره ماه فکر می‌کنند و انجام کارهای تازه را غیرممکن نمی‌دانند. آنها معتقدند این موضوع از آنجا نشأت می‌گیرد که بسیاری از شرکت‌ها دوست دارند همان کارهای همیشگی‌ خود را انجام دهند و در نهایت تغییرات محدود و تدریجی داشته باشند.
در حالی که اگر شما افراد مناسب را استخدام کنید و رؤیاهایی به اندازه‌ کافی بزرگ داشته باشید، معمولا به نقطه‌ مورد‌نظر خواهید رسید و حتی اگر شکست هم بخورید چیزهای زیادی یاد می‌گیرید.

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

کتاب «گوگل چگونه کار می‌کند؟» دید بسیار خوبی نسبت به دنیای کسب‌وکار امروز به شما می‌دهد. اگر صاحب کسب‌وکار باشید، شما را با اصول مدیریتی کارآمد آشنا می‌کند و اگر پرسنل یک مجموعه باشید راهکارهای پیشرفت شخصی را در اختیارتان می‌گذارد.
اما اگر هیچ کدام از این دغدغه‌ها را هم نداشته باشید، باز از خواندن این کتاب لذت می‌برید. چون امروزه گوگل نماد جهانی است که به طور مرتب مرزهای نوآوری را در زمینه‌های مختلف رد می‌کند و درس رشد و پیشرفت به همه می‌دهد.

کتاب صوتی گوگل چگونه کار می‌کند را می‌توانید همین حالا با صدای گرم و تأثیرگذار منوچهر زنده‌دل، از اپلیکیشن فیدیبو بشنوید.

برای شنیدن این کتاب‌ صوتی ابتدا اپلیکیشن فیدیبو را دانلود و سپس با ۳۰ درصد تخفیف آن را دریافت کنید. کد تخفیف: off30

دانلود کتاب از فیدیبو

The post گوگل چگونه کار می‌ کند؟ appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط