کتاب بخر، جایزه ببر

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

به مناسبت روز جهانی خرید کتاب، فیدیبو، بزرگترین سامانه قانونی فروش کتاب الکترونیک، صوتی و پادکست، یک مسابقه کتابخوانی جذاب تدارک دیده تا شما را برنده ۱۰۰ کتاب به انتخاب خودتان کند. این مسابقه #ازفیدیبوخریدم نام دارد و شما دو راه برای شرکت در آن دارید.
راه شماره یک این است که امروز یک کتاب (حداقل ۵ هزارتومانی) از فیدیبو بخرید. هر ۵ هزار تومان یک امتیاز محسوب می‌شود و می‌توانید بیشتر از یک کتاب هم بخرید. طبعا با خرید کتاب‌های بیشتر امتیازتان هم بیشتر می‌شود. در پایان هر روز، قرعه‌کشی ِشرکت‌کنندگان همان روز انجام می‌شود و برنده مسابقه، ۱۲ ظهر روز بعد اعلام می‌شود. در هر روزی که کتاب بخرید فقط می‌توانید در قرعه‌کشی همان روز شرکت کنید.
از طریق راه شماره دو هم می‌توانید عکس کتابی که در این سه روز می‌خرید را در اینستاگرام پست کنید، هشتگ #ازفیدیبوخریدم بزنید، صفحه اینستاگرام فیدیبو (fidibobooks) را تگ کنید و بنویسید چرا آن کتاب را انتخاب کرده‌اید. در پایان امروز یک برنده دیگر از بین شرکت‌کنندگان به قید قرعه انتخاب می‌شود. برنده‌ای که جایزه‌اش ۱۰۰ کتاب به انتخاب خودش است.
پیشنهاد ما این‌ است که اگر کتاب خواندن را دوست دارید و دوستانی دارید که مثل خودتان اهل کتاب هستند، در این مسابقه شرکت کنید و با اطلاع دادن به آنها فرصت بردن چنین جایزه جذابی را به آنها هم بدهید.
علاوه بر این اگر تا به حال از فیدیبو خرید نکرده‌اید با استفاده از کد تخفیف dgk40 می‌توانید ۴۰ درصد تخفیف بدون محدودیت برای خرید اولتان بگیرید. یعنی می‌توانید همین حالا سبد خریدتان را پر از کتاب کنید و مثلا به جای ۱۰ هزار تومان، فقط ۶ هزار تومان پرداخت کنید و در مسابقه شرکت کنید.
پس حتما یک کتاب بخرید، در مسابقه #ازفیدیبوخریدم شرکت کنید و برنده خوش شانس ۱۰۰ کتاب فیدیبو باشید. ۱۰۰ کتابی که خودتان انتخاب می‌کنید.

شرکت در مسابقه

The post کتاب بخر، جایزه ببر appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط