هواوی میت ۲۰ پرو را در عکس‌های جدید ببینید

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

گوشی هواوی میت ۲۰ پرو بار دیگر در عکس‌های جدید مشاهده شده و نگاهی دوباره با نمایشگر دستگاه و همینطوری بریدگی بالای آن داریم. همانطور که در عکس‌ها هم می‌بینیم، این گوشی در یک قاب بزرگ و نامتعارف قرار گرفته تا شناسایی نشود اما کسی که عکس‌ها را گرفته و منتشر کرده، به خوبی با این گوشی آشنایی داشته است.

تا کنون درباره این گوشی و نسخه معمولی میت ۲۰ شایعات مختلفی شنیده‌ایم. آنطور که می‌دانیم، نسخه معمولی یا به عبارت دیگر همان میت ۲۰، نمایشگری با بریدگی بسیار کوچک و قطره مانند خواهد داشت و نمایشگر آن نیز صاف و تخت خواهد بود. در طرف دیگر اما میت ۲۰ پرو وجود دارد که لبه‌های نمایشگر آن خمیده بوده و از بریدگی بزرگ‌تری هم در بالای نمایشگر برخوردار است و انتظار می‌رود در این بریدگی، فناوری مربوط به تشخیص چهره سه بعدی وجود داشته باشد.

علاوه بر این عکس‌ها، روز گذشته نیز اطلاعات جدیدی از این گوشی منتشر شد که اندازه نمایشگر این گوشی را نشان می‌داد. پیش‌تر تصور می‌شد هواوی میت ۲۰ پرو با نمایشگری ۶.۹ اینچی عرضه شود اما با توجه به تصاویر CAD این گوشی که دیروز منتشر شد، این گوشی نمایشگری ۶.۲۴ اینچی دارد. همچنین در این تصویر بار دیگر شاهد بریدگی بالای نمایشگر و البته جایگاه سنسور‌های مختلف هستیم. آنطور که گفته شده فناوری تشخیص چهره سه بعدی در این گوشی با Face ID در آیفون‌های اپل رقابت خواهد کرد. همچنین میزان خمیدگی لبه‌های نمایشگر نیز به خوبی مشخص شده و گویا این خمیدگی به اندازه نمایشگر گوشی‌های سامسونگ نخواهد بود. در مجموع می‌توان گفت تنها اطلاعات غلطی که از نمایشگر این گوشی داشتیم، اندازه ۶.۹ اینچی بود که حالا متوجه شدیم نمایشگر دستگاه ۶.۲۴ اینچی خواهد بود.

در زیر این نمایشگر اما انتظار داریم شاهد پردازنده Kirin 980 باشیم. همچنین ۶ گیگابایت حافظه رم هم در کنار این پردازنده وجود خواهد داشت تا عملکرد دستگاه عالی باشد. حافظه داخلی دستگاه نیز ۱۲۸ گیگابایتی است که متاسفانه درگاه کارت حافظه برای افزایش حافظه گوشی وجود ندارد. در بخش دوربین نیز یک دوربین ۴۰ مگاپیکسلی، یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با سنسور سیاه و سفید و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز تله وجود خواهد داشت و درست خواندید، این گوشی سه دوربین در بخش پشتی دارد. باتری این گوشی نیز ۴۰۰۰ میلی‌آمپری است که از این نظر با گلکسی نوت ۹ نیز می‌تواند رقابت کند. همچنین این گوشی با اندروید پای و رابط کاربری EMUI 9.0 عرضه خواهد شد.

در پایان، آنطور که هواوی در نمایشگاه IFA امسال اعلام کرد، این گوشی و میت ۲۰ در تاریخ ۲۴ مهر ماه معرفی خواهد شد. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟

منبع: (۱)(۲)

The post هواوی میت ۲۰ پرو را در عکس‌های جدید ببینید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط