آیفون های ۲۰۱۸ احتمالا ارزان تر از نسخه X خواهند بود

امتیاز دهید post

به تازگی مینگ چی کو تحلیلگر برجسته‌ی شرکت TF International Securities طبق سنت همیشگی خود درباره‌ی آیفون های ۲۰۱۸ پیش بینی‌هایی را ارائه داده . بر اساس این پیش بینی ‌ها نسل بعدی آیفون‌ها نسبت به آیفون 10 ارزانتر خواهند شد اما این آیفون 9 بهرمند از نمایشگر ال سی دی است که بیشترین میزان فروش این سری آیفون را به خود اختصاص می دهد.

ادعاهای کو در واقع نه تنها گزارشات پیشین نشریه بلومبرگ را تایید می‌کند بلکه به این اطلاعات پیش بینی‌های جدیدی هم اضافه می‌کند.

برای مثال این تحلیلگر باور دارد که دو آیفون پیشرفته تر قرار است اواخر شهریور ماه عرضه شوند اما مسلماً آیفون ارزانتر که رسانه ها به آن لقب آیفون 9 داده‌اند، دیرتر عرضه خواهد شد و این تاخیر ممکن است حتی به یک ماه هم برسد.

علاوه بر این وی اعلام کرده که به احتمال قوی این آیفون ارزانتر تقریباً ۵۰ تا ۵۵ درصد از فروش کلی آیفون های ۲۰۱۸ را تا پایان سال میلادی به خود اختصاص خواهد داد و این رقم ممکن است در سال ۲۰۱۹ به ۷۰ درصد هم برسد.

بر اساس گفته‌های این تحلیلگر، یکی از این آیفون‌ها که در واقع نسل بعدی آیفون 10 به شمار می‌رود و از صفحه نمایش اولد ۵.۸ اینچی بهره می‌برد، قیمتی بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ دلار خواهد داشت. علاوه بر این سرعت پردازش آن افزایش می‌یابد ودوربین بهتری در آن استفاده خواهد شد اما تنها می توان یک سیم کارت داخل آن قرار داد.

آیفون پیشرفته دیگری که از نمایشگر اولد ۶.۵ اینچی استفاده می‌کند و قدری از دو مدل دیگر بزرگتر است، از نرم افزار خاصی بهره خواهد برد که به لطف صفحه نمایشگر بزرگترش می‌تواند دو اپلیکشین را کنار هم به صورت همزمان اجرا کند. حال به نظر می‌رسد که این اسمارت فون قادر باشد از دو سیم کارت پشتیبانی کند و همانند آیفون ۱۰ قبلی ۹۹۹ دلار قیمت داشته باشد.

از سوی دیگر ارزانترین گوشی سری آیفون های ۲۰۱۸ که قرار است از یک نمایشگر ال سی دی ۶.۱ اینچی استفاده کند، بریدگی نمایشگر خواهد داشت و قابلیت Face ID نیز در دوربینش بکار خواهد رفت. گمان می‌رود که این موبایل نیز از دو سیم کارت مختلف پشتیبانی کند و خرید آن چیزی حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار هزینه ببرد.

تماشا کنید: افشاگر معروف اپل و انتشار ویدئویی از ماکت آیفون های ۲۰۱۸

The post آیفون های ۲۰۱۸ احتمالا ارزان تر از نسخه X خواهند بود appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط