رادیو فرانسه: آیفون های ۲۰۱۸ بیست و یکم شهریورماه معرفی می شوند

امتیاز دهید post

کانال رادیویی یوروپ وان فرانسه به نقل از دو منبع آگاه (که نامی از آنها منتشر نشده) روز گذشته خبر داد رویداد معرفی آیفون های ۲۰۱۸ اپل روز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه (برابر با ۱۲ سپتامبر) در آمفی تئاتر استیو جابز برگزار خواهد شد و نطق مربوط به این مراسم نیز راس ساعت ۱۰ صبح به وقت کوپرتینو ایراد میگردد.

اما این تاریخ از جهات بسیاری می تواند بهترین زمان برای برگزاری مراسم رونمایی از آیفون های ۲۰۱۸ باشد که در ادامه شش موردشان را ذکر میکنیم.

  • از سال ۲۰۱۲ تاکنون اپل مراسم معرفی آیفون های جدید را در دو هفته نخست سپتامبر و بین روزهای ۷ تا ۱۲ام این ماه برگزار می کند و به همین خاطر می توان گفت که تاریخ اعلام شده کاملا با مستندات قبلی همخوانی دارد.
  • اپل هیچگاه در روزهای دوشنبه، پنجشنبه یا جمعه مراسمی برگزار نکرده و رویدادهای مختلفش را برای روزهای سه شنبه یا چهارشنبه زمانبندی کرده است و ۱۲ سپتامبر روز چهارشنبه است.
  • طبق گزارشات اپراتورهای آلمانی اعلام کرده اند که دریافت پیش سفارش برای آیفون های ۲۰۱۸ را از روز جمعه ۲۳ شهریور (برابر با ۱۴ سپتامبر) آغاز می کنند که همان بازه زمانی دو تا سه روزه همیشگی است.
  • اگر قرار بود رویداد معرفی آیفون های ۲۰۱۸ در هفته نخست سپتامبر برگزار شود آنگاه اپل تاکنون باید دعوتنامه های مربوط به مراسم را برای شرکت کنندگان ارسال می کرد.
  • دوشنبه برابر با ۱۲ شهریور روز کارگر و تعطیل است و اپل احتمالا قصد دارد روزهای ۱۳ و ۱۴ام شهریور را هم به اهالی رسانه فرصت بدهد تا از تعطیلاتشان لذت ببرند.
  • روز ۱۱ سپتامبر برابر با ۲۰ شهریور نیز یادآور رویدادی تلخ برای آمریکایی ها است و به همین خاطر بعید به نظر می رسد که اپل چنین روزی را برای معرفی آیفون های تازه اش انتخاب نماید.

در پایان خاطرنشان می شود که اپل در این رویداد احتمالا سه آیفون جدید و مدل های مختلف اپل واچ سری ۴ را معرفی می کند. علاوه بر اینها انتظار می رود که شاهد رونمایی از ایرپادهای جدید هم باشیم.

The post رادیو فرانسه: آیفون های ۲۰۱۸ بیست و یکم شهریورماه معرفی می شوند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط