تلگرام از کپی رایت آلبوم ابراهیم محسن چاووشی حمایت می‌کند

امتیاز دهید post

آلبوم ابراهیم محسن چاووشی تنها ساعاتی پس از عرضه به صورت غیرقانونی در برخی کانال‌های تلگرامی قرار گرفت ولی به نظر می‌رسد مجموعه تلگرام با حفظ قانون کپی رایت آثار موسیقایی به شدت همراه است چرا که اخطاریه‌هایی به برخی کانال‌های عرضه کننده غیر قانونی این آهنگ‌ها ارسال کرده است..

آلبوم محسن چاووشی به نام ابراهیم بعد از کشمکش‌های فراوان این خواننده با وزارت ارشاد، بالاخره چند روزیست که مجوز گرفته و راهی مارکت موسیقی کشور شده است. آلبوم‌های این خواننده همیشه در صدر پرفروش‌ترین محصولات فرهنگی موسیقایی چند سال اخیر کشور بوده‌اند و آلبوم ابراهیم هم جدا از فروش بصورت فیزیکی، به طور آنلاین در فروشگاه‌هایی چون بیپ‌تونز نیز به فروش می‌رسد. سایت بیپ‌تونز چندسالیست در سطح بین‌المللی و با دامنه ca. نیز کار می‌کند و به نظر می‌رسد که این مجموعه توانسته با کمک از پشتیبانی تلگرام تا حدی جلوی پخش غیرقانونی این آلبوم را در کانال‌های تلگرامی بگیرد.

دانلود غیرقانونی از دیرباز در ایران رواج داشته وgd چند سالیست که این ماجرا با یک سری فرهنگسازی‌ها رنگ باخته؛ اما این مشکل به طور صد در صد رفع نشده و هنوز هم بلای دانلود دامن بعضی فیلم‌ها و موسیقی‌ها و حتی کتاب‌های مشهور را می‌گیرد.

آلبوم ابراهیم محسن چاووشی

تلگرام در پیام اخطار خود به کانال‌هایی که آلبوم ابراهیم را به طور غیرقانونی منتشر ساخته‌اند، مهلتی 12 ساعته برایشان مقرر کرده تا فایل‌های موسیقی این آلبوم را حذف کنند و آنطور که به نظر می‌رسد، شکایت مربوطه از سوی سایت بین‌المللی مجموعه بیپ‌تونز صورت گرفته است که این آلبوم را به طور قانونی در سایت خود می‌فروشد.

گفتنیست اتفاق جالب دیگری که بیپ‌تونز بر سر ماجرای آلبوم چاووشی داشت این بود که دو قطعه غیرمجاز این آلبوم را در روز نخست عرضه آلبوم با اجازه این خواننده به صورت رایگان برای دانلود قرار داده بود که در عرض 24 ساعت با واکنش وزارت ارشاد روبرو شد و در نهایت با فشارهای این سازمان مجبور به حذف این دو قطعه شد.

The post تلگرام از کپی رایت آلبوم ابراهیم محسن چاووشی حمایت می‌کند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط