چهارمین لیگ بازی‌های ویدیویی با معرفی بهترین‌های ایران به پایان رسید

امتیاز دهید post

سرانجام و پس از چند روز رقابت‌های هيجان انگيز، بهترين‌های ايران در رشته‌های فيفا، PES و کوییز او کینگز معرفی شدند. مراسم اختتامیه چهارمین لیگ بازی‌های ویدیویی که با با مجری‌گری مزدک میرزایی برگزار شد، از ساعت ۲۱ آغاز شد و تا نیمه شب با حضور علاقه‌مندان ادامه پیدا کرد.

اولین فینال مربوط به بازی PES 2018 می‌شد که بین دانیال اسدی از تهران و محمد حسین عرچش از اهواز صورت کرفته. این بازی، با پیروزی ۳ بر ۲ عرچش به پایان رسید. بعد از فینال PES 2018، نوبت به فینال فیفا رسید. ‏مسابقه فیفا بین نیما صادقی و محمد کمالی بود که با برتری نیما صادقی تمام شد.

بعد از بازی‌های فوتبال نوبت به بازی ایرانی کوییز او کینگز رسيد، از آن‌جایی که قرار بود برای حمایت این بازی، مسابقه فینال آن از صدا و سیما پخش شود، پخش مسابقه فیفا هم کوتاه شد اما با این وجود هم فینال کوییز به صورت زنده پخش نشد.

البته بعد از اعتراض‌های صورت گرفته از سمت مدیرعامل بنیاد بازی ها و سازندگان بازی، قرار شد تا فینال بازی کوییز آف کینگز هم در زمانی دیگر از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

دیگر حاشیه مربوط به فینال بازی کوییز او کینگز به اعتراض یکی از بازیکنان به استفاده از سکه‌ها برمی‌گشت. در نهایت این بازی با پیروزی مهرشاد افراسیابی به پایان رسید و او توانست به جایزه ۲۵ میلیون تومانی این مسابقه دست پیدا کند.

چهارمین لیگ بازی‌های ویدیویی در شرایطی به پایان رسید که در این دوره ۱۲ هزار شرکت کننده حضور داشتند که این میزان، پیشرفتی ۷۰ درصدی نسبت به سال گذشته محسوب می‌شود. از بین این تعداد، ۵۰۰۰ هزار شرکت کننده به بازی‌های موبایل ایرانی اختصاص داشتند. یکی از دلایل افزایش تعداد این افراد به فراهم شدن شرایط حضور گیمرهای زن در لیگ امسال برمی‌گشت. جالب است بدانید که 35 درصد از 28 میلیون گیمر ایرانی زن هستند

The post چهارمین لیگ بازی‌های ویدیویی با معرفی بهترین‌های ایران به پایان رسید appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط