ایسر از هدست واقعیت ترکیبی OJO 500 با ساختار ماژولار رونمایی کرد

امتیاز دهید post

کمپانی ایسر امروز طی کنفرانسی در نمایشگاه بین المللی IFA2018 شهر برلین از نسخه جدید هدست های واقعیت ترکیبی ویندوزی خود تحت عنوان «OJO 500» رونمایی کرد که از ساختار ماژولار بهره برده و قطعات آن به راحتی قابل جداسازی هستند.

محصول جدید که با نیم نگاهی به مصارف تجاری مانند استفاده در موزه ها و جاذبه های گردشگری (که در آن هدست روزانه چندین بار توسط افراد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد) توسعه یافته، قابلیت جدا کردن لنزها و سربند را دارد که این موضوع تمیز کردن اجزای هدست را راحت تر می کند. در ضمن OJO 500 با دو نوع سربند سفت یا نرم عرضه می شود که نوع نرم آن با ماشین لباسشویی قابل شست و شو است.

OJO 500 OJO 500

کاربران همچنین می توانند در مواقع مورد نیاز و هنگام استراحت های کوتاه مدت، ماژول اصلی را روی سر خود بالا بزنند و نیاز نیست کل هدست را از روی سر بردارند. به علاوه ایسر در محصول جدید از سیستم تنظیم فاصله عدسی با چشم (IPD) بهره برده که به ارائه تصاویر شفاف تر برای کاربران مختلف کمک خواهد کرد.

هدست OJO 500 با قیمت 399 دلار به بازار عرضه خواهد شد

در زمینه توانایی های صوتی و تصویری، ایسر با استفاده از دو نمایشگر 2.89 اینچی LCD (رزولوشن 2880 در 1440) وسعت دید را به 100 درجه افزایش داده است. شرکت مذکور همچنین از سیستم ابداعی «sound pipe» (انتقال صدا توسط لوله های باریک) بهره برده که نیاز به استفاده از هدفون های بزرگ را برطرف می کند. البته سربند سفت OJO 500 به هدفون های اختصاصی مجهز شده و کاربر در صورت تمایل می تواند از آنها استفاده کند.

گفتنی است هدست واقعیت ترکیبی OJO 500 از ماه نوامبر سال جاری (اواسط آبان) با قیمت 399 دلار به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه ویدیوی تبلیغاتی رسمی محصول مورد بحث را مشاهده می کنید:

لپ تاپ گیمینگ دو در یک Predator Triton 900 ایسر در IFA 2018 معرفی شد

The post ایسر از هدست واقعیت ترکیبی OJO 500 با ساختار ماژولار رونمایی کرد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط