لپ تاپ گیمینگ دو در یک Predator Triton 900 ایسر در IFA 2018 معرفی شد

امتیاز دهید post

در حالی که شمارش معکوس برای آغاز IFA 2018 آغاز شده است لحظاتی پیش ایسر از یک لپ تاپ گیمینگ تازه در برلین رونمایی کرد؛ این محصول که Predator Triton 900 نام دارد در ظاهر شبیه به دیگر لپ تاپ های ایسر به نظر می آید اما نمایشگری قابل تبدیل دارد که می توان آن را به اطراف چرخاند.

البته در نظر داشته باشید که خود نمایشگر چندان هم چشمگیر نیست و جدای از ویژگی چرخشش صرفا یک صفحه نمایش 4K UHD تاچ است که از تکنولوژی G-Sync انویدیا پشتیبانی می کند و لولای آن نیز با کمک فرایند کنترل عددی ساخته شده است. Predator Triton 900 ضمن آنکه کاربری لپ تاپ های معمول را برای کاربرانش به ارمغان می آورد امکانی را در اختیارشان می گذارد تا با چرخاندن نمایشگر، آن را در فاصله ای نزدیک تر برای کار قرار دهند یا اینکه کاملا آن را به عقب برگردانده و حتی به شکل تبلت در بیاورند.

علاوه بر این موارد، Predator Triton 900 همچنین از آخرین فن سه بعدی نسل چهار ایسر موسوم به Aeroblade بهره می گیرد و یک کیبورد تماما مکانیکی به همراه ترکپد قابل تغییر و پد شماره بک لایت در زیر آن نیز روی بدنه دستگاه به چشم می خورند.

ایسر هنوز هم حرفی در مورد ویژگی های Predator Triton 900 به میان نیاورده و نمی دانیم که از چه CPU یا پردازنده گرافیکی بهره می گیرد. در مورد قیمت و تاریخ عرضه این محصول هم همین شرایط وجود دارد و ضروری است که برای اطلاع از آنها کمی صبور باشیم.

The post لپ تاپ گیمینگ دو در یک Predator Triton 900 ایسر در IFA 2018 معرفی شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط