شرکت دانمارکی اسکاگن از ساعت هوشمند فالستر ۲ رونمایی کرد

امتیاز دهید post

به تازگی برند دانمارکی اسکاگن در جریان رویداد IFA امسال از نسل جدید ساعت‌های هوشمندش با نام فالستر ۲ رونمایی کرد.

فالستر قبلی که در جریان نمایشگاه CES 2018 معرفی شده بود، در واقع اولین ساعت هوشمند مجهز به نمایشگر لمسی این کمپانی بود. این گجت علیرغم ظاهر شیک و مینیمالیستی خود آنچنان ویژگی‌های خاصی نداشت که قیمت ۲۷۵ دلاری‌اش را توجیه کند.

حال این برند دانمارکی که در مالکیت شرکت فاسیل قرار دارد، سعی کرده شانس خود را با ساعت هوشمند جدیدش یعنی فالستر ۲ محک بزند. این ساعت که از سیستم عامل Wear OS گوگل استفاده می‌کند، طراحی شیک مدل قبلی را حفظ کرده و قابلیت‌های ویژه‌‌ی جدیدی هم برایش تعبیه شده است.

گفته شده که این ساعت هوشمند از قابلیت سنجش ضربان قلب، GPS و پرداخت‌های NFC پشتیبانی خواهد کرد. برند اسکاگن مدعی شده که تغییرات ظاهری زیادی هم در ظاهر این ساعت ایجاد کرده است. فالستر ۲ حاشیه‌های باریکتری دارد و دیگر شاهد حاشیه‌های ضخیم مدل قبلی نیستیم. بدین صورت که حاشیه‌های نمایشگر این ساعت ۲ میلیمتر کمتر از قبل شده و به همین دلیل صفحه نمایش ۱.۱۹ اینچی آن بزرگتر به نظر می‌رسد.

همچنین ساعت یاد شده از مقاومت بالایی در برابر آب برخوردار است و می‌توان هنگام شنا نیز از آن استفاده کرد. در بدنه‌ی این پوشیدنی دو کلید کوچک نیز تعبیه شده که کاربر می‌تواند گزینه‌ها یا اپ‌های دلخواهی را برایشان در نظر بگیرد تا بتواند سریعاً به آنها دسترسی پیدا کند.

علاوه بر همه‌ی امکانات جدید، یک بند شبکه‌‌ای مغناطیسی نیز همانند بند‌های Milanese Loop اپل واچ برای ساعت فالستر 2 طراحی شده که می‌توان با سرعت و راحتی بیشتری تنظیمشان گردد.

ساعت جدید برند دانمارکی که قرار است ۲۱ شهریور ماه عرضه گردد، از قیمتی معادل نسخه‌ی قبلی‌اش بهره می‌برد و می‌توان با پرداخت ۲۷۵ دلار آن را خریداری کرد. البته این قیمت به ساعت‌هایی با بند سیلیکونی یا چرمی اختصاص دارد و خرید این ساعت هوشمند به همراه بند فلزی ۲۰ دلار بیشتر هزینه می‌برد.

گفتنی است این ساعت هوشمند از چیپست اسنپدراگون Wear 2100 قدیمی استفاده می‌کند. این در حالی است که دو روز پیش از معرفی این ساعت، کوالکام قصد دارد از چیپست جدیدی برای ساعت‌های هوشمند رونمایی کند.

تماشا کنید: هک ساعت هوشمند ال جی و تبدیل آن به ابزاری برای شناسایی ژست های حرکتی

The post شرکت دانمارکی اسکاگن از ساعت هوشمند فالستر ۲ رونمایی کرد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط