ایسر از کامپیوترهای جدید سری سوئیفت، اسپین و اسپایر در IFA 2018 رونمایی کرد

امتیاز دهید post

دقایقی قبل ایسر از محصولات جدید سری سوئیت، اسپایر و اسپین و همچنین کامپیوترهای یکپارچه و دو در یک خود در جریان IFA 2018 رونمایی کرد. در راس این محصولات سوئیفت ۵ قرار دارد که سبک ترین لپ تاپ ۱۵ اینچی جهان لقب گرفته و به تعبیر شرکت سازنده اش تنها ۰.۹۸ کیلوگرم وزن دارد.

در ادامه مشخصات سخت افزاری این محصولات را با شما در میان می گذاریم.

سوئیفت

یکی از محصولات جدید ایسر در گروه سوئیفت، سوئیفت ۵ نام دارد که در قالب دو نسخه ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی معرفی شده. هر کدام از این دو نسخه نمایشگرهایی با رزلوشن فول اچ دی دارند و به یکی از پردازنده های Core i5-8265U یا Core i7-8565U اینتل و تا ۱۶ گیگابایت رم DDR4 مجهز شده اند. پردازش گرافیکی این دو محصول هم به کارت گرافیک UHD Graphics 630 محول شده ضمن آنکه ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD نیز برایشان در نظر گرفته شده است.

ایسر اعلام کرده که نسخه ۱۵.۶ اینچی سوئیفت ۵ (با شماره مدل SF515-51T) بعد از هر بار شارژ تا ۱۰ ساعت دوام می آورد و نسخه ۱۴ اینچی (با شماره مدل SF514-53T) تا ۸ ساعت نیازی به شارژ مجدد ندارد. مدل بزرگ تر این لپ تاپ ها با قیمت پایه ۱۰۹۹ دلار قابل خریداری خواهد بود و کمترین قیمت تعیین شده برای نسخه ۱۴ اینچی برابر با ۹۹۹ دلار است.

ایسر سوئیفت ۳

سوئیفت ۳ از دیگر لپ تاپ های این سری است که در قالب یک نسخه ۱۴ اینچی برای آمریکای شمالی عرضه می شود. این مدل به یک پنل فول اچ دی با پردازنده های Core i3-8145U یا i5-8265U یا i7-8565U مجهز خواهد بود و تا ۸ گیگابایت رم DDR4 یا ۱۶ گیگابایت حافظه Intel Optane برایش در نظر گرفته شده است. کارت گرافیک این لپ تاپ نیز بسته به انتخاب کاربر و بازار عرضه یا GeForce MX150 انویدیا خواهد بود یا UHD Graphics 620 اینتل، ضمن آنکه ۵۱۲ گیگابایت SSD یا تا دو ترابایت حافظه HDD برایش در نظر گرفته شده است. عمر باتری این لپ تاپ نیز برابر با ۱۲ ساعت اعلام شده و قیمتی در حدود ۷۹۹.۰۰ دلار برایش در نظر گرفته شده است.

ایسر اسپین

ایسر اسپین

اما در کنار این دو گروه سری محصولات قابل تبدیل ایسر نیز دستخوش تغییر و تحولاتی شده اند و برخی آپدیت های سخت افزاری را دریافت کرده اند. اسپین ۱ یکی از اعضای این گروه است که به یک نمایشگر ۱۱.۶ اینچی با رزلوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است و پشتیبانی از قلم ایسر به نام Active Stulus نیز برای آن فراهم شده است. توان پردازشی این محصول نیز از پردازنده Pentium Silver N5000 اینتل یا تراشه دو هسته ای N4000 از سری Celeron تامین می شود. در کنار این امکانات ۴ گیگابایت رم نیز برای این محصول در نظر گرفته شده که یکی از گزینه های UHD Graphics 600 یا 605 اینتل خواهد بود. حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای این محصول ۱۲۸ گیگابایت است و آنطور که شرکت سازنده گفته باتری آن تا ۱۲ ساعت دوام می آورد و سیستم عامل آن نیز بر حسب انتخاب کاربران می تواند یکی از گزینه های Windows 10 Home یا Windows 10 S forms باشد.

یکی دیگر از محصولات به روز شده اسپین ۳ نام دارد که به نمایشگری ۱۴ اینچی مجهز شده و توان پردازشی اش از طریق چیپ های Core i3-8145U یا Core i5-8265U اینتل فراهم می شود. تا ۸ گیگابایت حافظه DDR4 یا ۱۶ گیگابایت حافظه Optane اینتل نیز برای این محصول در نظر گرفته شده که به ترتیب ۲۵۶ گیگابایت حافظه PCIe Gen3 SSD یا یک ترابایت حافظه HDD آن را همراهی می کند. کارت گرافیکی UHD Graphics 630 به صورت پیش فرض روی هر دو نسخه نصب شده و عمر باتری آنها نیز تا ۱۶ ساعت عنوان شده است. در نظر داشته باشید که این محصول صرفا همراه با ویندوز ۱۰ هوم در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

در گروه تبدیل پذیرها نهایتا به اسپین ۵ می رسیم که از نظر اندازه بین دو محصول دیگر قرار می گیرد و به نمایشگری ۱۳.۳ اینچی مجهز شده است. توان پردازشی این محصول از طریق Core i5-8265U یا Core i7-8265U تامین می شود و تا ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD برایش در نظر گرفته شده است. کارت گرافیکی UHD Graphics 630 اینتل نیز پردازش گرافیکی این محصول را بر عهده دارد. ایسر اعلام کرده که اسپین ۵ تا ۱۳ ساعت به شارژ مجدد نیازی ندارد. وزن دستگاه از ۱.۵ کیلوگرم تجاوز نمی کند. این دستگاه در قالب دو نسخه همراه با ویندوز ۱۰ هوم یا ویندوز ۱۰ پرو در اختیار خریداران قرار می گیرد.

سری اسپایر

سری اسپایر ایسر آخرین گروه از محصولات به روز شده آن در جریان IFA 2018 به شمار می رود. اسپایر ۳ از جمله لپ تاپ های معرفی شده است که صرفا به بازار اروپا عرضه خواهد شد و به نمایشگر ۱۴ اینچی اچ دی یا فول اچ دی مجهز شده است و کاربران میتوانند از میان نسخه های مختلف این محصول که به پردازنده های Pentium، Celeron یا سری A شرکت AMD مجهز شده اند بر حسب نیاز یکی را انتخاب نمایند. از دیگر امکانات سخت افزاری این محصول میتوان به ۸ گیگابایت رم، کارت گرافیک HD Graphics اینتل یا AMD Radeon Graphics و همچنین تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD یا یک ترابایت حافظه HDD اشاره نمود. این لپ تاپ همچنین یک درایو DVD دارد و با قیمت ۳۹۹ یورویی به بازار عرضه می شود.

سری ایسر اسپایر ۵ نیز صرفا محدود به بازار اروپاست و قرار شده با قیمت ۵۴۹ یورویی به بازار عرضه شود. این لپ تاپ نمایشگری ۱۴ یا ۱۵.۶ اینچی دارد که با رزلوشن های اچ دی، فول اچ دی و FHD IPS در اختیار کاربران قرار می گیرند و پردازنده های انتخابی برای آنها نیز از Core i3 تا Core i7 را شامل می شود و تا ۱۶ گیگابایت رم Optane نیز آن را همراهی می کند. از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ میتوان به کارت گرافیک UHD Graphics 620 اینتل، GeForce MX130 یا GeForce MX150 انویدیا اشاره نمود که ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD یا ۲ ترابایت حافظه HDD آن را همراهی می کند. گفتنی است برخی نسخه های این لپ تاپ ها به درایو DVD هم مجهز هستند.

عضو دیگر این سری اسپایر ۷ (با شماره مدل A715-73G) نام دارد که هنوز قیمتش مشخص نشده . این لپ تاپ به نمایشگری ۱۵.۶ اینچی با رزلوشن فول اچ دی یا الترا اچ دی مجهز شده است و پردازنده آن تا Core i7-8705G با ۱۶ گیگابایت رم DDR4 قابل انتخاب است.

یک کارت گرافیک Radeon RX Vega M GL با چهار گیگابایت رم اختصاصی هم این لپ تاپ را همراهی می کند و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز برایش در نظر گرفته شده که مجموعا وزن دستگاه را به ۱.۵ کیلوگرم می رسانند.

در نهایت به اسپایر Z24 می رسیم که کامپیوتری یکپارچه با نمایشگر ۲۳.۸ اینچی فول اچ دی IPS است و پشتیبانی از تاچ ۱۰ نقطه را فراهم می کند. این محصول به نسل هشتم از پردازنده های Core i7+ یا i5+ اینتل، سری i7/i5/i3 یا سری Pentium Gold مجهز شده و تا ۱۶ گیگابایت رم DDR4 یا ۳۲ گیگاباین حافظه Optane اینتل برایش در نظر گرفته شده است. توان پردازشی این لپ تاپ نیز از طریق کارت گرافیک GeForce MX150 انویدیا یا Graphics 630/610 اینتل تامین می شود.

۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی SSD و یا ۲ ترابایت حافظه HDD به همراه یک درایو DVD از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ است که قرار شده با قیمت ۸۹۹ دلار به زودی وارد بازار شود.

The post ایسر از کامپیوترهای جدید سری سوئیفت، اسپین و اسپایر در IFA 2018 رونمایی کرد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط