کاسیو از ساعت هوشمند WSD-F30 رونمایی کرد؛ بیشترین مقاومت و عمر باتری

امتیاز دهید post

شرکت کاسیو در نمایشگاه IFA امسال ساعت هوشمند جدید خود، WSD-F30 را به عنوان جدیدترین عضو از سری ساعت های Pro Trek Smart معرفی کرد، خانواده ای که این کمپانی با هدف وزن کمتر و عمر باتری بیشتر، دوباره از ابتدا طراحی کرده است.

کاسیو اولین بار در سال 2016 با مدل WSD-F10 وارد بازار پوشیدنی ها شد؛ ساعتی اندرویدی که بسیار بزرگ و متمرکز بر فعالیت های ورزشی چون کوهنوردی بود. بعد از آن نیز مدل WSD-F20 در سال 2017 قدم به دنیای رقابت گذاشت که از قابلیت هایی چون نقشه های آفلاین و GPS برخوردار بود.

حالا ساعت جدید WSD-F30 تمامی آن ویژگی ها و امکانات را این بار در فریمی کوچکتر (3.9 میلی متر نازک تر) به همراه می آورد و حتی حاشیه ای بسیار کوچکتر از مدل قبل دارد. این کمپانی همچنین صفحه سیاه و سفید ساعت هایش را نیز بهبود بخشیده؛ زیرا WSD-F30 علاوه بر زمان، می تواند اطلاعات بیشتری چون فشار اتمسفر و ارتفاع را نیز به نمایش بگذارد.

همچنین این بار تمرکز خاصی روی عمر باطری بیشتر بوده است. الگوریتم جدیدی که در ساعت اندرویدی جدید کاسیو به کار رفته، عمر باطری آن را از یک و نیم روز تا سه روز در حالت Extened افزایش می دهد. در این حالت دسترسی ساعت به امکاناتی چون نقشه های آفلاین و اطلاعات سنسورها محدود می شود و در حالت مونوکروم که تنها ساعت و اطلاعات سنسورها مشخص است، این زمان به یک ماه نیز می رسد.

بر خلاف دیگر ساعت های این خانواده، WSD-F30 از طراحی بسیار مقاومی بهره می برد که می تواند شوک الکتریکی، سقوط و هر اتفاق دیگری را که ممکن است به هنگام ورزش کردن در خارج از خانه بیافتد، تحمل کند. این مدل در رنگ های نارنجی، آبی و مشکی به بازار عرضه خواهد شد ولی هنوز قیمت و تاریخ عرضه شان مشخص نشده است.

The post کاسیو از ساعت هوشمند WSD-F30 رونمایی کرد؛ بیشترین مقاومت و عمر باتری appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط